آیگپ برای تست رایگان کرونا وارد عمل شد

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان این ویروس، مراجعه به پایگاه‌های درمانی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است. ازدحام جمعیت و کاهش کیفیت خدمات رسانی، آلوده بودن فضای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و افزایش امکان ابتلای مراجعین به کرونا و حساسیت افراد نسبت به ابتلا به این ویروس از جمله مشکلاتی است که در روز‌های اخیر در کشور به وجود آمده است.

پیام رسان داخلی آیگپ در این راستا اقدام به ارائه خدماتی برای تست رایگان کرونا کرده است. این پیام رسان با اضافه کردن بخشی به خدمات خود برای تسهیل در روند تشخیص و درمان این ویروس برای شهروندان و نیرو‌های درمانی کوشیده است.

ارائه آخرین اخبار از شیوع کرونا در ایران، انتشار تصاویر امیدبخش، انجام تست الکترونیکی ابتلا به کرونا و اعلام آمار رسمی میزان ابتلا به این ویروس در کشور از جمله بخش‌هایی است که کاربران این پیام رسان با مراجعه به آیگپ می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

پاسخ به پرسش‌های متداول درباره کرونا، ارتباط با مرکز پاسخگویی این ویروس و انعکاس دستور العمل‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به آن نیز در این بخش از پیام رسان آیگپ در نظر گرفته شده است.

آیگپ برای تست رایگان کرونا وارد عمل شد

 

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول