وضعیت شیوع کرونا را با اینستاگرام بررسی کنید

اینستاگرام فرآیندهای جدیدی را برای کمک به کاربران ایجاد کرده است تا بتوانند به روز رسانی های دقیقی از شیوع ویروس کرونا را پیدا کنند. پس از آخرین اطلاعیه ها درباره اقدامات شرکت هایی مثل فیس بوک و توییتر، اکنون اینستاگرام نیز جزئیات کار خود را برای راهنمایی کاربران منتشر کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اینستاگرام اطلاعیه ای درباره به روزرسانی های دقیق و مرتبط با ویروس کرونا را منتشر کرده است. تمرکز اول اینستاگرام روی صحت اطلاعات است. اینستاگرام می گوید که برای حذف “اطلاعات غلط شناخته شده مربوط به COVID-19” تلاش می کند و سعی دارد لینک های سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده را برجسته کند. بنابراین هر زمان روی یک هشتگ مربوط به COVID-19 ضربه بزنید، به اطلاعات موثق دست پیدا می کنید.

اینستاگرام همچنین بررسی پست های احتمالی گمراه کننده را در دستور کار خود دارد، این کار شامل مسدود و محدود کردن هشتگ هایی است  که برای انتشار اطلاعات نادرست استفاده می شود. افزون بر این ها فیس بوک نیز هرگونه تبلیغی که به دنبال بهره برداری از این وضعیت باشد، به سرعت حذف می کند.

علاوه بر این ، اینستاگرام حساب های سازمان های بهداشتی پیشرو را در جستجوهای مرتبط با کرونا برجسته می کند ، اینستاگرام در حال تدوین یک برنامه جانبی است که به افراد برای جستجوی اصطلاحات معتبر مرتبط با COVID-19 کمک می کند. با توجه به نقش مهمی که هم اکنون پلتفرم های شبکه های اجتماعی در توزیع اخبار و اطلاعات ایفا می کنند ، مهم است که آنها به سمت این تلاش ها حرکت کنند و به دنبال این باشند که اطلاعات نادرست از طریق شبکه های آنها پخش نشود.

تا کنون ، به نظر می رسد که اکثر سیستم عامل ها در حال انجام اقداماتی بسیار مثبت در این زمینه بوده اند. با توجه به محبوبیت اینستاگرام، این موضوع مهم است که سیستم عامل مذکور، اقدامات پیشگیرانه ای داشته باشد و به دنبال راه حل های پیشرفته برای کمک به این موضوع باشد.

 

/انتخاب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول