طرح «پیک امید مجازی» در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد

 محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان:

  • با توجه به حضور خانواده‌ها در منزل به خاطر اپیدمی کرونا ویروس، کانون پرورش فکری لرستان با اجرای طرح «پیک امید مجازی» در زمان تعطیلی‌ مراکز، اقدام به تولید و پخش برنامه‌های متنوع و مختلفی در فضای مجازی کرده است.
  • عدم دسترسی خانواده‌ها به بسیاری از خدمات فرهنگی در بلندمدت می‌تواند باعث بروز مشکلات روانی شود که به‌منظور پیشگیری و چگونگی برخورداری از سلامت روانی، جسمانی و فکری، ایجاد امید، انگیزه، نشاط و شادی در کودکان و نوجوانان صفحه‌ای به نشانی www.omid.kpf.ir  به همین منظور راه‌اندازی شده است.
  •  بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون پرورش فکری، در این سایت به‌صورت رایگان قابل‌دسترسی است.
  • تولیدات مختلف کانون درزمینهٔ فیلم و انیمیشن در همین فضا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت فایل‌های صوتی و تصویری برخی کتاب‌های کانون در پایگاه باقابلیت ذخیره‌سازی منتشر می‌شود و امکان استفاده کودکان و نوجوانان از فیلم‌های آموزش نقاشی، اوریگامی، انیمیشن و… که توسط مربیان ارائه می‌شود نیز فراهم‌شده است.
  • در تلاش هستیم تا شرایطی فراهم شود که مربیان کانون بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری برای کودکان ارائه دهند به‌طوری‌که کودکانه‌های شعر و ترانه با موضوع آموزش‌های بهداشتی برای کودکان به‌صورت فیلم‌های کوتاه در این فضا اجرا شود.

/سفیر افلاک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول