«پلتفرم سپهر» برنامه‌های صداوسیما را در فضای مجازی پخش می‌کند

پلتفرم سپهر به منظور پخش برنامه‌های صداوسیما از سوی معاونت فضای مجازی صدا و سیما به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.
 این پلتفرم که هدف اصلی‌اش باز نشر و تبلیغ برنامه‌های مختلف شبکه‌های صداوسیما در فضای مجازی است، خود نیز به تولید برنامه‌های مختلف می‌پردازد.
محمد مهدی خاموشیان مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاونت فضای مجازی صدا و سیما:
  • «این پلتفرم درست مانند یک شبکه تلویزیونی است که علاوه بر اینکه امکان پخش برنامه‌های مختلف از شبکه‌های مختلف را در این پلتفرم فراهم می‌کند، خودش نیز برنامه‌های مختلفی تولید خواهد کرد و آن را روی این پلتفرم منتشر می‌کند.»
  • امکان استفاده از این پلتفرم روی تمامی گیرنده‌ها از جمله ستاپ‌باکس‌های اندرویدی و تلویزیون‌های هوشمند اندروید امکان‌پذیر است و همچنین می‌توان با نصب این پلتفرم روی گوشی‌های هوشمند برنامه‌های مختلف صداوسیما و کانال‌های برون مرزی را تماشا کرد. امکان دانلود این پلتفرم هم‌اکنون روی بازار و پلی‌استور اندروید وجود دارد.
  • «امکان پخش زنده همه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، پخش شبکه‌های تخصصی و اختصاصی و همچنین پخش شبکه‌‌های HD از طریق این پلتفرم فراهم شده است. همچنین از طریق این پلتفرم کاربران می‌توانند براساس پهنای‌باندی که در اختیار دارند به بیش از ۱۵ هزار فیلم و سریال آرشیو شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی دسترسی پیدا کنند.»
  • در حال حاضر این سرویس به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و به راحتی از طریق اتصال گیرنده‌های مختلف به اینترنت توسط کاربران قابل استفاده است.

/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول