چگونه لیست مخاطبین آیفون را وارد واتساپ کنیم؟

آیا اپلیکیشن واتس اپ شما شماره‌ها را نشان می‌دهد اما اسامی‌ مخاطبین روی آی‌فون شما را نمایش نمی‌دهد؟ در چنین شرایطی ارتباط از طریق واتس اپ پر استرس و تقریبا غیرممکن می‌شود. یکی از دلایل عدم مشاهده اسامی‌ این است که واتس اپ فهرست مخاطبین را به‌روزرسانی نکرده است. این کار معمولا به صورت خودکار انجام می‌شود، اما در این شرایط تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این فهرست را به صورت دستی به‌روزرسانی کنید.

مرحله ۱: اپلیکیشن WhatsApp را باز کرده و به تب Favorites بروید.

مرحله ۲: به بالای فهرست Favorites خود بروید، سپس با انگشت خود فهرست را به پایین بکشید.

با این کار فهرست مخاطبین واتس اپ شما به‌روزرسانی خواهد شد. Favorites شما بر اساس حروف الفبا ذخیره خواهد شد و شماره‌ها به اسامی‌ مخاطبین واتس اپ تغییر خواهد کرد.

اگر بعد از به‌روزرسانی مخاطبین باز هم قادر به مشاهده اسامی‌ نبودید توصیه می‌شود تنظیمات آی‌فون خود را بررسی کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که آیا واتس اپ اجازه دسترسی به مخاطبین ذخیره شده در دفترچه تلفن شما را دارد یا خیر.

چگونه مجوز دسترسی به فهرست مخاطبین آی‌فون را برای واتس اپ صادر کنیم؟

برای اطمینان از این که واتس اپ اجازه دسترسی به مخاطبین شما را داشته باشد مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱، ابتدا به صفحه تنظیمات گوشی بروید، سپس روی Apps تقه بزنید. بعد از آن از فهرست اپلیکیشن‌ها WhatsApp را انتخاب کنید.

مرحله ۲، روی Permissions تقه بزنید و مطمئن شوید که تمام مجوزها فعال باشد.

لازم به ذکر است هنگامی‌ که شخصی برای اولین بار برای شما پیامی‌ در واتس اپ ارسال می‌کند، این اپلیکیشن شماره این مخاطب را نمایش خواهد داد. این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که نام این مخاطب هنوز روی آی‌فون شما ذخیره نشده است و شما برای این که بتوانید نام او را در واتس اپ مشاهده کنید باید یک نام مخاطب جدید برای او در گوشی خود ایجاد کنید.

/مجله شبکه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول