«کافه بازار» با محتوای رایگان برای کودکان

بهرام احسان دوست مدیر بخش رسانه‌های تصویری کافه بازار:

  • کافه بازار تنها دو روز پس از اطلاع از ورود ویروس کووید ۱۹ به کشور محتوا‌های آموزش بهداشت و پیشگیری از ابتلا به این ویروس را ترجمه و در اختیار مخاطبان قرار داد.
  • محتوا‌های سازمان جهانی بهداشت یک میلیون کاربر را جذب خود کرد و ۳ و نیم میلیون دقیقه از این تصاویر بازدید شد.
  • کافه بازار در ادامه با همکاری شهرداری ویدئو‌های کنترل و پیشگیری کووید ۱۹ را تولید و برای مخاطبان عرضه کرد.
  • این رسانه علاوه بر اطلاع رسانی آموزش به عنوان رسالت خود در بخش سرگرمی تمام محتوا‌های مربوط به کودکان و نوجوانان (مجموعه‌های تلویزیونی، پویانمایی و …) را رایگان ارائه داد.
  • افزایش میزان ویدئو‌های ارائه شده و همچنین رایگان بودن محتوای کودکان و نوجوان موجب شد تا با افزایش بیش از ۵۰ درصدی مخاطب که گاه تا دو برابر نیز افزایش یافته است مواجه شویم.
  • کافه بازار آماده ارائه محتوا‌های آموزشی مناسب برای کودکان و نوجوانان به ویژه در زمان تعطیلی مدارس است، اما تاکنون محتوای مناسبی در اختیار ما قرار نگرفته است.
  • این رسانه با توجه به فعالیت بیش از ۱۰ سال، ۴۰ میلیون مخاطب دارد و سن مخاطبان را می‌داند و از زمان استفاده آنان از این رسانه اطلاع دارد می‌تواند در ارائه محتوای آموزشی مؤثر عمل کند.
  • بخش ویدئو کافه بازار از یکسال و نیم گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

/خبرگزاری صدا و سیما/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.