محتوای تلویزیون اینترنت ایرانسل رایگان شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و درخانه ماندن بسیاری از هموطنان، در راستای تسهیل استفاده هرچه بهتر از محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز ، تمامی محتواهای تصویری این تلویزیون، اعم از فیلم‌ها و سریال‌ها، تا پایان فروردین‌ ماه، بدون پرداخت حق عضویت و به رایگان در دسترس است.

لنز از دو طریق نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس است و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها، موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی را در کنار پخش زنده تمامی شبکه‌های تلویزیونی، ارائه می‌دهد.

استثنائاً، با توجه به مالکیت محتواهای ارائه شده توسط سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، کماکان تنها افرادی که از قبل اشتراک این کانال را تهیه کرده‌اند می‌توانند از آن استفاده کنند.  همچنین هزینه مصرف دیتای مشترکان برای استفاده از لنز، طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات درباره شیوه محاسبه ترافیک محتواهای داخلی، نیم بها محاسبه می‌شود.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که همواره سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر دیجیتالی به مخاطبان خود دارد، پیش از این با همکاری معاونت فضای مجازی صدا و سیما، شبکه شیران (ایران پیشرفته) را نیز برای اطلاع‌رسانی درباره شیوع بیماری کرونا، راه اندازی کرده است.

 

/موج نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول