ضرورت استفاده از پیام رسان های داخلی جهت آموزش مجازی

سیدعلی محمدی رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

  •  با توجه به این که اسـتفاده از فضای مجازی در آموزش درشـرایط فعلی مورد توجه مـدارس قرار گرفته است. ضمن اسـتقبال از بهره برداری مثبت ازظرفیت فضـای مجـازی در موضوع آموزش، به اطلاع می رسانـد برابر مصوبه شورای عالی فضای مجازی اسـتفاده از پیام رسان های خارجی در موضوعات آموزشی، اداری و … ممنوع می باشد.
  • با عنایت به اعتراض برخی اولیاء نسـبت به اجبار دانش آموزان به اسـتفاده از پیام رسان خارجی خصوصا تلگرام و واتساپ، توسط برخی معّلمان و دبیران، جهت آموزش مجازی و تشکیل کلاس های آنلاین مقتضـی است اطلاع رسانی لازم به مدیران، دبیران و معلمان مدارس صورت گیرد تا از اجبار دانش آموزان به اسـتفاده از پیـام رسـان هـای خارجی خودداری گردد.
  • از آنجا که ظرفیت  کافی در پیام رسان های داخلی(مانند: ایتا، بله و …)  وجود دارد جهت بهره برداری آموزشی از این پیام رسان ها استفاده گردد البته باید در نظر داشت آموزش های لازم در خصوص محدودیت های موجود در این نرم افزارها (مانند: محدودیت حجم ویدیو حداکثر ۵۰ مگابایت)  نیز باید اطلاع رسانی گردد.
  • آدرس کانال اطلاع رسانی رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان قم فقط در نرم افزار ایتا با آدرس @eduqom می باشد که عزیزان می توانند آموزش های لازم و آخرین اخبار و اطلاعات را از طریق این کانال بدست آورند.

/سایت آموزش و پرورش/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول