تبلیغات در IGTV اینستاگرام آغاز نبرد با یوتیوب گوگل خواهد بود

اینستاگرام برای راه‌اندازی جریان‌های درآمدی متفاوت برای خود به ایده‌های مختلفی دست پیدا کرده است؛در این مدل اکانت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات، ۵۵ درصد از مبلغ را دریافت می‌کنند. این درصد دقیقا همان مقداری است که YouTube به همکاران خود می‌پردازد.

جاستین اوزوفسکی، مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید:

  • «این یک قدم دیگر برای کسب درآمد از اینستاگرام IGTV است. ما برای اینکه از درست بودن این کار نیز مطمئن شویم، با چند کارشناس و متخصص در این حوزه مشورت کرده‌ایم و تصمیم داریم این مدل را به آرامی در اینستاگرام تمام مردم جهان راه‌اندازی کنیم.»-

این شرکت سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد دلار درآمد از تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام کسب کرده است. اگرچه فرمت IGTV در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده اما مورد علاقه کاربران زیادی قرار نگرفته است. این کار یکی دیگر از اقدامات فیسبوک برای رشد این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود در فصل بهار با اضافه شدن کامل این ویژگی به اینستاگرام، حجم تبلیغات نمایش داده شده در این اپلیکیشن بیشر شود.

نظر شما چیست؟ IGTV می تواند موفق باشد؟

 

/ترنجی/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.