فیسبوک قابلیت حذف خودکار پیام را به واتساپ اضافه می‌کند

به نظر می‌رسد پیام‌رسان واتساپ قصد دارد یکی از ویژگی‌های قدیمی خود را که سال گذشته حذف شد برای بار دیگر به این پیام‌رسان اضافه کند. ویژگی حذف خودکار پیام برای نخستین بار در نوامبر سال گذشته به واتساپ اضافه شد اما یک ماه بعد، شرکت فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد این قابلیت را به پیام‌های گروهی محدود کند. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از نسخه بتا پیام‌رسان واتساپ، ظاهرا این قابلیت بار دیگر به پیام رسان واتساپ اضافه شده است اما فعلا در نسخه اولیه این پیام‌رسان وجود دارد.

این قابلیت به کاربر امکان انتخاب زمان حذف شدن خودکار پیام را می‌دهد؛ به این ترتیب کاربر می‌تواند برای حذف خودکار پیام خود یکی از زمان‌های یک روزه، یک هفته‌، یک ماهه و یک ساله را انتخاب کند. در صورتی که کاربر گزینه یک ساعته را انتخاب کند، پیام وی از زمان ارسال به مدت یک ساعت باقی خواهد ماند و در صورت انتخاب گرینه یک ساله، پیام پس از یک سال حذف خواهد شد.

 

÷

کاربر پس از انتخاب یکی از زمان‌ها، نماد یک ساعت را در کنار پیام خود مشاهده می‌کند که به او می‌گوید این پیام از زمانی که تنظیم کرد‌ه‌ای، به طور خودکار حذف خواهد شد. این قابلیت در حال حاضر در نسخه بتا واتساپ یعنی نرم افزار WABeta در دسترس است و هنوز به صورت رسمی ارائه نشده است.

با این حال هنوز مشخص نیست که قابلیت جدید واتساپ چه زمانی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت فیسبوک برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان عرضه این قابلیت منتظر ماند.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول