راهنمای رفع نیازهای گوناگون بوسیله کسب‌وکارهای آنلاین در شرایط قرنطینه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در اینستاگرام خود نوشت:

همه ما این روزها از فضای اینترنت استفاده بیشتری می کنیم. استارتاپ هایی که در طی این سالها به سرعت رشد نموده اند در این روزهای کرونائی قابلیت های خود را به خوبی نشان می دهند.

صدها فروشگاه خرید اینترنتی مانند دیجی¬کالا، اسنپ مارکت، فیدیبو، ترب، بازرگام و … در حال سرویس دهی هستند.
استارتاپ های تولید محتوا و نمایش محتواهای دیجیتال مثل آپارات، فیلیمو، تماشا و نمآوا، چهارخونه و… در حال عرضه توسعه کارهای خود هستند و همه ما را سرگرم می کنند.
سرویس های خدمات آنلاین مانند اسنپ، تپسی، آپ، استادکار، اوبار، آچاره و سرویس های بار مانند الوپیک و اسنپ باکس، ترابرنت و سرویس های خریدکتاب، آموزش، مشاوره، ورزش و سلامتی، بیمه و امور بانکی
حمایت مردم از این کسب و کارها که در واقع حمایت از جوانان خود وکشور است طی سالهای گذشته ودر این روزهای سخت بسیار مهم است.
البته هستند کسب و کارهایی که ضربات مهلکی در این ایام دریافت کرده اند مانند بسیاری که در حوزه گردشگری فروش غذا و … فعالیت می کردند . تدابیری برای این موضوع هم اندیشه و اجرایی شده است.

مشکلات این کسب و کارها با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال حل و فصل شدن است و خط اعتباری ۵۰۰ میلیارد تومانی برای رفع و تعدیل مشکلات این کسب و کارها توسط صندوق نوآوری و خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی از طریق صندوق توسعه ملی و همینطور حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و رایزنی با سایر نهادها و سازمان ها در حال انجام است.
در اسلایدهای بالا با صدها استارت اپ حوزه های مختلف اشنا شوید
این گزارش ها ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول