کرونا بازدید دیجیتون را زیر و رو کرد

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مسئولین و پزشکان، مردم را به ماندن در خانه تشویق کنند تا از ابتلا به این ویروس جلوگیری شود. اما خانه‌نشینی مردم تأثیر قابل توجهی بر عملکرد کسب‌وکارها داشته است که در مقاله تأثیر ویروس کرونا بر ۳۰ کسب‌وکار آنلاین ایرانی میزان افت و رشد کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی در بحران ویرورس کرونا مورد بررسی قرار گرفت. یکی از کسب‌وکارهای آنلاینی که با شیوع ویروس کرونا رشد خوبی را تجربه کرده، پلتفرم ویدیویی دیجیتون است.

در روزهای اخیر بحران ویروس کرونا در اسفند ۱۳۹۸، دیجیتون به عنوان یکی از پلتفرم‌های صوتی و تصویری کودک و نوجوان، در راستای مسئولیت اجتماعی خود امکان تماشای انیمیشن و کارتون را با شعار «همه با هم برای ایران» به صورت رایگان فراهم کرده است. با فراهم‌سازی این بستر رایگان، میزان تماشای انیمیشن و محتوای درسی در دیجیتون به ترتیب ۶۳٪ و ۲۰۰٪ افزایش داشته که می‌تواند در ادامه کمک شایانی به رشد و توسعه این پلتفرم کند.

این کسب‌وکار آنلاین با ارائه رایگان حداقل ۴۰۰۰ محتوای ویدیویی شامل کارتون، موزیکال، کتاب‌های صوتی و محتوای درسی تلاش می‌کند تا در این بحران فضایی بانشاط و سرگرم‌کننده‌ برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

دیجیتون با بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال و محتوای ویدیویی مناسب برای سنین مختلف با ترافیک رایگان است که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند قابل اجراست. انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی، سیستم کنترل والدین، سیستم تنظیم هوشمند کیفیت، تماشای آسان و بدون قطعی و دسته‌بندی انیمیشن و کارتون‌ها برای انواع سلیقه‌ها از ویژگی‌های این سرویس است.

هدف دیجیتون از ارائه خدمات رایگان

دیجیتون به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه سرگرمی کودک از اواسط اسفند ماه ۱۳۹۸ در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به ارائه سرویس رایگان خود با شعار «همه با هم برای ایران» کرده تا والدین بتوانند محیط مناسبی را در خانه برای کودکانی که در منزل به سر می‌برند، فراهم کنند. هدف دیجیتون از این اقدام، تأمین سرگرمی برای کودکان در منزل، آسودگی خاطر والدین و حفظ نشاط و سلامتی آن‌ها است.

رشد تماشای انیمیشن و محصولات درسی

بررسی رفتار کاربران دیجیتون در چندین روز گذشته نشان می‌دهد که تماشای انیمیشن در این سرویس رشد ۶۳٪ داشته است. همچنین میزان تماشای ویدیو و محصولات درسی به ترتیب ۴۱٪ و ۲۰۰٪ رشد کرده است.

استقبال گسترده از این سرویس در هفته گذشته و افزایش رشد میزان تماشا، بیانگر این موضوع است که تماشای کارتون و انیمیشن به عنوان یک ابزار سرگرمی سهم به سزایی در تأمین اوقات فراغت کودکان دارد. محصولات درسی دیجیتون نیز در این شرایط که دسترسی به مدرسه همانند گذشته وجود ندارد، همراه خوبی برای دانش‌آموزان بوده است.

پربازدیدترین انیمیشن‌ها در دیجیتون

کارتون فروزن ۲، باب اسفنجی، پاندای کونگ‌فوکار، مربی اژدها، شیرشاه، سریال تایتان‌های جوان به پیش، ترول‌ها، لاکپشت‌های نینجا، بچه رئیس و داستان اسباب‌بازی ۴ در این مدت پربازیدترین انیمیشن‌هایی بودند که توسط کاربران مشاهده شدند.

 

/تکراسا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول