ضربه سهمگین کرونا به درآمدهای توییتر

 توییتر پیش بینی کرده بود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بتواند بین ۸۲۵ تا ۸۸۵ میلیون دلار درآمد کسب کند که بخش عمده آن از تبلیغات باشد اما حالا مشخص شده که این هدف به طور قطع محقق نمی‌شود.

ند سگال مدیر امور مالی توییتر تصریح کرده که ویروس کرونا بر روی درآمدهای تبلیغاتی توئیتر در سراسر جهان تأثیر منفی گذاشته و این تأثیر به خصوص در چند هفته اخیر که سرعت شیوع این ویروس افزایش یافته چشمگیرتر بوده است.

آمار توییتر نشان می‌دهد مراجعه کاربران به این شبکه اجتماعی به خصوص برای کسب اطلاعات در مورد آخرین تحولات مربوط به ویروس کرونا کاهش نیافته است، اما این مراجعه منجر به کسب درآمد تبلیغاتی توسط توئیتر نمی‌شود. ارزش سهام شرکت توئیتر هم در روز گذشته بیش از دو درصد کاهش یافته است.

توییتر تنها شرکت فناوری نیست که نگران کاهش درآمدهای خود است. پیش از این مایکروسافت، پی پال و اپل نیز اعلام کرده بودند که کرونا درآمدهای آنها را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش خواهد داد.

/مهر/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.