تجربه دورکاری به کمک پیام رسان های محبوب

شرکت های بسیاری در جهان کار خود را در محل کار و شرکت های خود به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل کرده و به دورکاری روی آورده اند تا بتوانند با تمرکز روی کار و دوری از اجتماع زنجیره انتقال ویروس کرونا را بشکنند. مدیران و کارکنان شرکت ها نیاز دارند که از راه دور ارتباطات خود را حفظ کرده و بر گردش کار کارکنان خود نظارت کرده و آنها را به کار از راه دور ترغیب کنند. در این مطلب ۵ تا از برترین پیام رسان های جهان را که می تواند در امر دورکاری شرکت ها مفید باشد، معرفی می کنیم.

 ۱-  واتس اپ Whatsapp  

این برنامه  گسترده ترین برنامه پیام رسان در جهان است. این پلتفرم متغلق به فیس بوک است که کار با آن بسیار آسان بوده و کاربرپسند است. در این پیام رسان می توان سریع گروه کاری را برای دورکاری تشکیل داد و ارتباط با مدیران و اعضای شرکت به راحتی برقرار شده و کارکنان در دسترس خواهند بود. در این برنامه امکان رد و بدل کردن پیام های گروهی و شخصی وجود دارد.

۲٫اسلک Slack
این برنامه پیام رسان هم یکی از برترین پیام رسان ها برای دورکاری مدیران و کارکنان شرکت ها است. مدیران و کارکنان شرکت ها می توانند از طریق این برنامه  گردش کاری شرکت کاری خود را پیگیری کنند، چرا که این برنامه دارای ۳ گزینه مختلف برای دورکاری فراهم می کند. اول اینکه می توان پیام مستقیم فرستاد. از سوی دیگر می توان کانال های خصوصی و کانال های عمومی کاری ایجاد کرد. این برنامه دارای فیچر جستجو با کلمات کلیدی است. اسلک یکی از محبوبترین برنامه پیام رسان در جهان است.

.۳٫گلیپ رینگ سنترال  Glip RingCentral
شرکت هایی که سیستم کاری آنها مبتنی بر تماس و تلفن است می توانند از این برنامه استفاده کنند. کاربری که در این برنامه از رینگ سنترال استفاده می کند می تواند به کاربران گلیپ نیز وصل شود. این برنامه دارای ۵۰۰ پست چت تصویری است و دارای فضای ذخیره خوبی است و حتی مهمان هم می پذیرد.

۴٫گوگل هنگ اوت Google Hangouts
با این برنامه پیام رسان می توان اتاقی تشکیل داد و اعضای شرکت را به آن دعوت کرد تا مدیران و کارکنان آنچه می خواهند را با هم به اشتراک بگذارند در این پیام رسان امکان تشکیل گروه مانند واتس اپ نیز وجود دارد. امکان چت تصویری با ۲۵۰ تا اعضای و کارکنان شرکت وجود دارد و همزمان می توانند با هم ارتباط بگیرند.

۵٫تیم های مایکروسافت Microsoft teams
تیم های مایکروسافت با اشتراک  مایکروسافت افیس به صورت یک بسته در دسترس است و در برنامه های اندروید ،  IOS ، مک، ویندوز و وب کار می کند از این رو برنامه ای مناسب برای مکالمات و جلسات تجاری است.

/ایران آنلاین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول