هدف از ایجاد شبکه اجتماعی «شاد» نظام مندسازی آموزش در فضای مجازی است

«محمد معدن دار» مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

  • پس از شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا از جمله کشور ما، پس از تنها چند روز از شیوع این بیماری، با یک برنامه ریزی سریع آموزش های مجازی و تلویزیونی برای دانش آموزان شروع شد.
  • در هر حادثه غیر مترقبه ای طبیعتا اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای مقابله و همچنین پیشگیری از حوادث بعدی انجام می شود، اظهار داشت: در اقدامات کوتاه مدت، وزارت آموزش و پرورش با همکاری صدا و سیما آموزش های تلویزیونی، فعالیت ها و ارتباط های معلمان با دانش آموزان و سپس آموزش های مجازی برای دور نماندن دانش آموزان از حلقه آموزش صورت گرفت.
  • در کنار همه این آموزش ها برنامه ریزی دولت برای راهکاری میان مدت و بلند مدت انجام شده است.
  • یکی از برنامه های آموزش و پرورش در این راستا ایجاد شبکه اجتماعی شاد  است که با هدف نظام مند سازی آموزش در فضای مجازی و آموزش های مستمر و با برنامه برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در کنار برنامه ریزی برای شروع دوباره فعالیت های مدرسه ای با ساز و کارهای ایمنی به صورت میان مدت طرح ریزی شده است.
  • اجرای دستورات کشوری و استانی برای هر منطقه ای با توجه به سلسه مراتب الزام است و اجرای این دستورات توسط مدیران و معلمان و کادر اداری آموزش و پرورش نیز باید به عنوان یک الزام و ضرورت مورد توجه جدی قرار گیرد.
  • اصرار آموزش و پرورش به آموزش های مجازی و اجرای دستورالعمل های وزارتی و استانی در کنار اهمیت بحث آموزش، درخواست خانواده ها و دانش آموزان به ادامه داشتن فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس است.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول