استفاده حداکثری از فضای مجازی به منظور ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی :

  • در این جلسه که مدیران کل حوزه‌های فرهنگی، دانشجویی، ورزش و تشکل‌های دانشجویی حضور داشتند، گزارشی از اقدامات ورزشی، دانشجویی، فرهنگی و تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان در سال گذشته، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا ارائه شد.
  • پس از شیوع ویروس کرونا، تمام حوزه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی به صورت شبانه‌روزی و در فضای مجازی برای ارائه خدمت به دانشجویان در حال فعالیت بوده‌اند، در این جلسه مقرر شد تا فعالیت‌ها و برنامه‌های جدیدی به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت بالا به دانشجویان در فضای مجازی ارائه شود.
  • در این جلسه بر استفاده حداکثری از فضای مجازی تأکید شد؛ چرا که در شرایط خاص حاکم در کشور به علت شیوع ویروس کرونا، لازم و ضروری است تا با استفاده از این فضا ارتباط بین واحدها، ستاد، معاونت‌ها و مدیران کل و دانشجویان در فضای مجازی انجام شود.
  • میزان فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی از سوی اداره کل‌های دانشجویی، فرهنگی، ورزش و تشکل‌ها به زودی انعکاس داده خواهد شد.
  • همچنین در این جلسه برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال جدید ارائه و مقرر شد که اقدامات لازم برای استفاده دانشجویان از فضای مجازی صورت گیرد.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول