شبکه مجازی «کتابخوانان» در پیام رسان های داخلی راه اندازی شد

«پریسا کرمی» مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها به‌منظور حفط سلامت کتابداران و اعصا کتابخانه ها در روزهایی که کشور درگیر کرونا ویروس است به خبرنگار شبستان گفت:

  • شبکه مجازی کتابخوان با هدف انعکاس فعالیت کتابداران، کم کردن فاصله میان کتابداران و اعضا در روزهای تعطیلی کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی در پیام رسان های داخلی راه‌ندازی شد.
  • این شبکه مجازی در پیام‌رسان بله و به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور راه اندازی شد افزود: این شبکه مجازی ضمن ایجاد هم افزایی میان کتابداران و اعضا به انتقال تجربیات کتابداران و اعضاء در ترویج کتابخوانی نیز کمک می کند.
  • معرفی آداب و رسوم مناطق در نوروز، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، کتاب هدهد سفید، بازی، سرگرمی، کاردستی، خلاقیت، نقاشی‌های برگزیده، اخبار و اطلاعیه‌ها، معرفی کتاب و … از جمله موضوعات محوری در انتشار محتوا در این کانال است که کتابداران و اعضا در تولید محتوای آموزشی، ترویجی و فرهنگی آن نقش دارند.
  • علاقمندان می‌توانند برای عضویت در این کانال ضمن عضویت در پیام رسان بله در شبکه کتابخوانان مجازی به آدرس  http://ble.ir/join/YWI0MTJjMDبپیوندند.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول