خروج

مجاری قاچاق «خروج» در کمتر از یک ساعت مسدود می‌شوند

«محمدباقر اصغری»، مدیر مالکیت فکری ساترا در گفت وگو با خبرنگار فارس:

  • با توجه به آغاز فعالیت اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، ضمن استقبال از این اتفاق تلاش کرده تا با هماهنگی با معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور حمایت خود را از حقوق پدیدآورندگان آثار اعلام می‌کنیم.
  • بر اساس هماهنگی‌های ایجاد شده، در صورت معرفی سرویس‌های ناقض حقوق مالکیت فکری این آثار، با آنها برخورد خواهد شد و دستور انسداد دسترسی به آنها در کوتاهترین زمان، از معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اخذ و اجرایی خواهد شد.
  • طبق برنامه‌ریزی‌ها و دستورالعمل‌های پیش‌بینی شده، بسترهای مجاز ارائه آثار نمایشی در فضای مجازی درصورت رعایت این فرآیند و اعلام رسمی به معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، نباید نگرانی بابت قاچاق آثارشان داشته باشند.
  • امروز هم اعلام شد که برخی در فضای مجازی اقدام به ارائه نسخه غیرقانونی و قاچاق فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا کرده‌اند که ساترا در صورت وصول گزارش و درخواست ذی نفعان، در کمتر از یک ساعت برای جلوگیری از ادامه نقض حقوق، وارد عمل خواهد شد.
  • این تصمیم اختصاص به موضوع اکران «فیلم خروج» نداشته و نتیجه هماهنگی‌های صورت گرفته، حمایت از حقوق کلیه صاحبین آثار و انتشار دهندهگان قانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول