بسیاری از دانش آموزان اتباع افغان از تحصیل مجازی محروم‌اند

محمد حسن رئوفی فرد مدیر آموزش پرورش بخش خلجستان استان قم:

  • مدارس اکثر روستاهای استان به محض شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و به دلیل اهمیت تحصیل دانش آموزان بسیاری از مدیران و معلمان به صورت خودجوش اقدام به برگزاری کلاس هاس مجازی نمودند.
  • بیش از ۹۰درصد از دانش آموزان بومی مجهز به دسترسی به گروه های مجازی مدارس هستند و معضل اساسی کمبود امکانات دانش آموزان اتباع افغان است که کمتر از ۱۰درصد از ۳۴۲دانش آموز امکان دسترسی به اینترنت را دارند.
  • ۸۰درصد تعلیمات دروس تا قبل از شروع ویروس کرونا صورت پذیرفته بود و مابقی هم به صورت مجازی به دانش آموزان تعلیم داده می شود و دروس به سال آینده موکول نخواهند شد.
  • به دلیل عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان اتباع افغان به اینترنت و دستگاه های هوشمند در این زمینه مدیران مدارس مجاب به تهیه پک شامل جزوه و نرم افزارهای درسی شده‌اند.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول