خدمات‌ فروشگاه اینترنتی گروه فیروز به سراسر کشور گسترش پیدا می‌کند

مهدی صادقی مدیر روابط عمومی گروه فیروز:

  • عمر فروشگاه اینترنتی فیروز به دو ماه نرسیده و هنوز تبلیغاتی برای آن صورت نگرفته است، روزانه ۱۲ هزار نفر از این فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنند که ۱۰۰۰ بازدید آن منجر به خرید می‌شود.
  • «گروه تحقیق و توسعه فیروز از پیش از شیوع کرونا مطالعاتی در حوزه تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام داده بود و به فرمولاسیون تولید این مواد رسیده بود. با این حال تولید این محصولات نهایی و اغاز نشده بود. شیوع کرونا باعث شد به طور جدی بر تولید محصولات ضدعفونی کننده تمرکز کنیم. این موضوع سبب شد تا در مدت کوتاهی محصولات ضدعفونی گروه فیروز در حجم بالا تولید و وارد کشور شود.»
  • «با توجه به اینکه فیروز در راستای مسئولیت اجتماعی خود این محصولات را ۳۵ درصد زیر قیمت قیمت‌گذاری کرده بود، از زمان شروع تولید محصولات ضدعفونی‌کننده دغدغه داشتیم که این محصولات به دست مشتریان نهایی برسد و وارد بازارسیاه نشود. در ابتدا قصد داشتیم در فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ محصولات خود را ارائه کنیم ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاد و اجازه توزیع محصولات بهداشتی از فروشگاه‌های اینترنتی گرفته شد، مجبور شدیم طرحمان برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فیروز را زودتر اچرایی کنیم. فروشگاه‌اینترنتی محصولات فیروز اواخر اسفند ۹۸ راه‌اندازی شد و پروتکل‌هایی برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی در نظر گرفتیم. این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر به طور پایلوت در شهر قزوین و تهران خدمات‌دهی می‌کند.»
  • «محصولاتی که در پک‌های فروش اینترنتی فیروز وجود دارد تندرو هستند. به این معنی که جز دسته‌های هستند که نیاز زیادی برای آن‌ها وجود دارد و زود به فروش می‌رسند. به طوری که همیشه فروش  این محصولات جلوتر از تولید آن است. یکی از دلایل ارائه این محصولات به صورت پک این بود که تیم تحقیق و توسعه و مشاوران پزشکی فیروز تشخیص دادند که همه این محصولات مورد نیاز مردم هستند. از سوی دیگر فروش تکی محصول تحویل محصول به مردم را مشکل می‌کند. در حال حاضر پک‌های ما در انبارهای امانی ذخیره شده تا به سرعت بتوانیم نیازهای مردم را درب منزل تحویلشان دهیم.»
  • «به لحاظ زیرساختی هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم. به دلیل وجود این مشکلات هنوز امکان ارائه خدمات به تمام استان‌های کشور را نداریم ولی تمام سعی ما این است که از اواسط اردیبهشت ۹۹ بتوانیم محصولات فیروز را به تمام استان‌های کشور ارسال کنیم.»

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول