همه آپدیت‌های کرونایی تلگرام

امروز و همزمان با انتشار نسخه جدید تلگرام برای بسترهای مختلف، پاول دوروف، مالک و مؤسس این پیام‌رسان تعداد کاربران فعال ماهانه آن را در سال ۲۰۲۰، ۴۰۰میلیون نفر اعلام کرد.

همچنین براساس این خبر روزانه حداقل ۱.۵ میلیون کاربر جدید از ۲۰ کشور  دنیادر تلگرام ثبت نام می‌کنند.

تلگرام همزمان با این آپدیت اعلام کرده‌است درحال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سرویس امن تماس تصویری گروهی در سال ۲۰۲۰ است.

بهبود کاربری آزمون‌های تلگرام با اضافه کردن زمان‌سنج و توضیحات، از جمله آپدیت‌هایی است که تلگرام همزمان با ایام قرنطینه و به منظور بهبود کارایی این پیام‌رسان در آموزش مجازی راه‌اندازی کرده است.

بهبود کارایی آزمون‌ها به منظور استفاده‌های آموزش از راه دور در ایام قرنطینه

این پیام‌رسان همچنین اعلام کرده‌است در میان کسانی که از این قابلیت تلگرام برای استفاده تحصیلی استفاده کنند، ۴۰۰هزار یورو توزیع خواهد کرد؛ این پیام‌رسان مدت زمان شرکت در این مسابقه را ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اعلام کرده‌است.

راه‌اندازی کاتالوگ استیکرها از جمله آپدیت‌های جدید این پیام رسان است.

روان‌سازی منوی پیوست با آیکون‌های متحرک از دیگر امکانات به‌روزرسانی‌شده این پیام‌رسان است که صرفا برای استفاده کنندگان اندروید قابل استفاده است.

این پیام‌رسان همچنین صفحه پروفایل، نوار پوشه‌ها، و ویرایشگر داخلی عکس با امکان رسم کردن روی تصویر در زمان ارسال را برای نسخه‌های مک به‌روزرسانی کرده‌است.

آپدیت‌های تلگرام برای نسخه مک

و اما آخرین آپدیت این پیام‌رسان که بیشتر شبیه یک سرگرمی است، تجربه پرتاب دارت با استفاده از اموجی این بازی در صفحه گفت‌وگو است؛ از این پس کاربران تلگرام می‌توانند با ارسال این اموجی به گفت‌وگو شانشان را در بازی پرتاب دارت امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول