تماس تصویری در اسکایپ بدون ثبت نام و نصب نرم‌افزار

در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا که مردم به خاطر خانه‌نشینی بیشتر از همیشه از ارتباطات تصویری و ویدیو کنفرانسی استفاده می‌کنند؛ یک نرم‌افزار قدیمی حوزه تماس‌های ویدیویی با یک به‌روزرسانی و افزودن قابلیت جدید سعی کرده رقیبی برای برنامه Zoom شود.

مایکروسافت قابلیت Meet Now را در اسکایپ رونمایی کرد تا مردم به طور بسیار ساده‌تری و بدون نیاز به رجیستر، ثبت‌نام، نصب و مسایل حریم خصوصی یک جلسات ویدیویی با کیفیت راه‌اندازی کنند.

غول ردموند می‌گوید کاربران با Meet Now تنها با سه کلیک می‌توانند یک جلسه ویدیویی رایگان را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از این قابلیت حتی نیازی به نصب نرم‌افزار اسکایپ و لاگین به آن نیست؛ بلکه هر فردی می‌تواند وارد وب‌سایت اسکایپ شده و لینک ساده جلسه ویدیویی را با دیگران به اشتراک بگذارند و از آن‌ها دعوت کنند تا وارد این نشست شوند.

اگر شخصی که دعوت کردید؛ نرم‌افزار اسکایپ را نصب کرده باشد؛ تماس ویدیویی به طور مستقیم در برنامه اسکایپ او باز خواهد شد و در صورت نداشتن برنامه اسکایپ؛ می‌تواند لینک دعوت را در یک مرورگر وب مانند گوگل کروم یا مایکروسافت اچ باز کند.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول