بوت کمپ‌های آنلاین معاونت علمی رییس جمهور برگزار شد

برگزاری دوره‌های آموزشی متفاوت و پرچالش را بوت کمپ می‌گویند. دوره‌هایی که با شکل‌گیری زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور رونق و در گوشه و کنار کشور با گرد هم آمدن جوانانی از جنس دانش و فناوری پا گرفتند. در این دوره‌های آموزشی، راه‌بلدان هر حوزه، راه و رسم توسعه کسب‌وکار را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

ستادهای ۱۱ گانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با حمایت از برگزاری برخی از این رویداهای فناورانه سهم خود از توسعه کسب و کارهای نوپا را می پردازند. حمایت‌های مادی و معنوی که به این رویدادها وجهه‌ای دولتی و رسمی‌تر می‌دهد.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از ستادهایی است که با ورود به این رویدادها از برگزارکنندگان جوانشان حمایت می‌کند. این ستاد که با هدف استفاده از ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای رفع بخشی از چالش‌ها و نیازهای موجود در حوزه اقتصادی مبتنی بر فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات است شکل گرفته است.

حمایت از ۲۶ بوت‌کمپ مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از جمله اقدامات این ستاد است. بوت کمپ‌هایی با موضوع هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی اندروید، بلاکچین، اینترنت اشیاء، برنامه‌نویسی وب، دیجیتال مارکتینگ و غیره که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویدادهای فناورانه علاقه مندان، فارغ‌التحصیلان، دانش‌جویان و فعالان حوزه‌های دانشی با شرکت در یک کمپ آموزشی و تجربی در محیطی کاملا واقعی روش‌های توسعه کسب و کار را می آموزند.

 

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول