عملکرد مسئولان خلاف منویات رهبری است

حجت‌الاسلام محمود مقدمی دبیر شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس:

  • شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه در سال ۱۳۹۴ و در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری به نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، مبنی بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه تشکیل شد.
  • در حال حاضر این شورا که به هیچ شخص یا نهادی وابسته نیست، از ۸۰ گروه فرهنگی حوزوی تشکیل شده و ماموریت خود را «امر به معروف و نهی از منکر مسئولین حوزه و نظام » می‌داند و حمایت و تایید این نامه نیز در همین  راستا صورت گرفته  است.
  • ما عملکرد مسئولین فضای مجازی  و کم‌کاری آنان در ایجاد اینترنت ملی را بر خلاف دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای دانسته و مصداق بارز منکر و زمینه‌ساز اشاعه فحشا و  سلطه استکبار می‌دانیم.
  • رهبر معظم انقلاب بر قوی شدن کشور در فضای مجازی تاکید دارند، یکی ازجدی ترین موانع قدرت در این زمینه، ناکارآمدی یا احتمالا کم کاری عامدانه وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور است.
  • برای ارزیابی عملکرد افراد، علاوه بر بررسی آنچه انجام داده‌اند باید وظیفه‌هایی را که داشته‌اند اما انجام نداده‌اند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان ضروری‌ترین زیرساخت ارتباطی کشور با وجود تصریح قانونی و تاکیدهای چندباره رهبر معظم انقلاب نسبت به آن یکی از نکرده‌هایی است که باید همه مسئولین خصوصا وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور نسبت به آن پاسخ‌گو باشند.
  • امید واثق داریم آیت‌الله رئیسی با توجه به عملکرد ایشان، جهت روشن شدن کوتاهی‌هایی که عامدانه و یا جاهلانه در جهت عدم اجرای اینترنت ملی و بازگذاشتن دست دشمن در مهندسی افکار عمومی صورت گرفته، ورود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول