چگونه اکانت اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

مجازیست- برنامه به اشتراک گذاری عکس ویژگی جدیدی به نام Activity Status را معرفی می کند تا به شما اطلاع دهد که دوستانتان آنلاین هستند و قادر به DM با شما هستند. در حالی که ممکن است باعث شود شما از روزهای AIM شاعر شوید ، خوب است بدانید که چگونه وضعیت Activity را در اینستاگرام خاموش کنید – زیرا با اینکه مطمئناً می تواند مفید واقع شود ، ممکن است همیشه دوست نداشته باشید که دوستانتان چه موقع هستند گوشی خود را. اگر می خواهید بدون توجه به اینکه در مکالمه وارد شوید ، آزادی گرفتن سریع فوریت را در خوراک خود جستجو کنید ، در دانشی که می توانید به راحتی از این بروزرسانی خودداری کنید ، اطمینان حاصل کنید.

وقتی دوستانتان در اینستاگرام فعال هستند، یک نقطه سبز در کنار عکس نمایه آنها در صندوق ورودی DM و در لیست دوستان شما ظاهر می شود.

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

۱- به پروفایل خود بروید

هنگام باز کردن اینستاگرام ، ابتدا به پروفایل شخصی خود بروید. شما با فشار دادن این نماد با تصویر نمایه خود در سمت راست پایین صفحه ، به این دسترسی پیدا می کنید.

۲- به Settings بروید

در کنار دکمه ای که “Edit Profile” است ، جعبه کوچکی با تصویر یک چرخ دنده در داخل مشاهده خواهید کرد. با فشردن آن دکمه ، به تنظیمات حساب اینستاگرام خود منتقل می شوید.

۳- وضعیت فعالیت را خاموش کنید

هنگامی که به سمت پایین صفحه در زیر “settings ” حرکت می کنید ، گزینه ای برای صفحه تحت عنوان “Activity Status” مشاهده خواهید کرد. با فشار دادن دکمه ، سوییچی ظاهر می شود که می توانید خاموش کنید. در این صفحه آمده است: “به حسابهای مورد نظر خود اجازه دهید و هرکسی را که پیام می دهید اجازه دهد که آخرین بار در برنامه های اینستاگرام فعال شدید. وقتی این کار خاموش است ، نمی توانید وضعیت فعالیت سایر حساب ها را ببینید.” برای اینکه بتوانید سایر کاربران در اینستاگرام فعال نباشند ، فقط مطمئن شوید که سوئیچ به سمت چپ چرخیده است.

 

/ناطقان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول