توییتر شیوه نمایش ریتوییت‌ در سیستم عامل iOS را تغییر داد

مجازیست- شرکت توییتر تصمیم گرفته است پیگیری توییت‌ها و ریتوییت‌های کاربران در نرم‌افزار هماهنگ با سیستم عامل iOS این برنامه را راحت‌تر از گذشته کند. اکنون کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند به سرعت و به صورت جامع ریتوییت‌ها را مشاهده کنند.

یکی از مشکلاتی که کاربران توییتر سیستم عامل iOS‌نسبت به آن ناراضی بودند و آشفتگی و نمایش تو در توی کامنت‌ها و ریتوییت‌ها در این شبکه اجتماعی است. نمایش هزاران کامنت و ریتوییت در کنار هم سبب می‌شد که اگر کاربر می‌خواست ریتوییت خاصی را پیدا کند باید مدت‌ها وقت خود را تلف کند.

اما در نسخه جدید شبکه اجتماعی توئیتر برای سیستم عامل iOS تمامی کامنت‌ها و ریتوییت‌های مرتبط با توییتی خاص به صورت جامع و در صفحه‌ای مشخص با نظم و ترتیب در کنار هم نمایش داده می‌شود. این ویژگی موجب شده کاربر دیگر مجبور نباشد وقت زیادی را برای پیدا کردن کامنتی خاص اختصاص داده بلکه قادر است به سرعت آن را پیدا کند.بیشتر بخوانید: به روزرسانی توییتر برای کاربران آیفون

همچنین توییتر این امکان را در اختیار کاربران سیستم عامل iOS قرار داده است که با استفاده برچسب‌گذاری توییت‌های خاص در هر زمان و هر موقعیت امکان یافتن آن توییت را داشته باشد. توییتر در ماه‌های اخیر امکان مشارکت کاربران در سالم‌سازی فضای این شبکه اجتماعی را افزایش داده و به نظر می‌رسد از این طریق می‌خواهد بیش از گذشته رضایت کاربران را جلب کند.

توییتر هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا است و روزانه میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. البته شاید آنچه بیش از هر موضوعی این شبکه اجتماعی را پراهمیت ساخته است استفاده گسترده سیاست‌مداران برای بیان نظرات خود است. دولت‌مردان کشورهای غربی با استفاده از میزان نفوذ توییتر در مردم کشور خودشان از این برنامه برای اجرای سیاست‌های مختلف استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول