ویژگی‌های جدید تلگرام

 پیغام‌های سکوت یا Silent Messages

در این حالت جدید شما می‌توانید با نگاه داشتن دست خود روی دکمه ارسال، پیغام‌تان را به‌صورت بی‌صدا برای طرف مقابل ارسال کنید. در واقع این قابلیت اجازه می‌دهد تا اگر دوست ندارید که فرد در هنگام دریافت پیغام یا ویدئو، صدایی را بگیرد اما پیغام را به همراه نوتیفیکیشن همچنان دریافت کند، از این ویژگی باید استفاده کنید که در گروه‌ها هم کاربرد دارد.

 حالت آهسته یا Slow Mode

احتمالا در گروه‌های زیادی عضو هستید که در برخی از آنها به قدری سرعت تایپ اعضا بالاست که فرصت مطالعه تمام مطالب را پیدا نمی‌کنید. حال با این قابلیت، ادمین گروه می‌تواند بین پیغام‌های کاربران یک تاخیر ایجاد کند و به‌عنوان مثال در تنظیمات، تعیین کند که هر فرد می‌تواند در هر ۳۰ ثانیه یک پیغام بفرستد. این موضوع از طریق یک شمارشگر ثانیه در محل تایپ پیغام به کاربر نشان داده می‌شود. این قابلیت حتی تا یک ساعت نیز قابل افزایش است.

  عناوین ادمین‌ها یا Admin Titles

در این ویژگی، ادمین اصلی یک گروه می‌تواند لقب خاصی را به سایر ادمین‌ها بدهد تا کاربران نیز با وظیفه وی براساس لقبش بیشتر آشنا شوند. مثلا لقب یک ادمین کاشف اسپمرها بوده یا ادمین دیگر پاسخگوی سوالات و مسوول تبلیغات است. این امر می‌تواند به نظم بیشتر گروه منجر شده و مانند گزینه قبلی، مخصوص گروه‌های تلگرامی است.

  برچسب زمان یا Timestamps

از این به بعد تامنیل یا همان عکس بندانگشتی هر ویدئو را می‌توانید خودتان انتخاب کنید. از سوی دیگر قادر هستید که اگر در زیر ویدئو زمانی را مشخص کنید، کلیپ از آنجا شروع به پخش کند. مثلا شما یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای دارید و عبارت ۰:۴۵ را در زیر آن درج می‌کنید. در این حالت با کلیک روی آن، ویدئو از ثانیه ۴۵ شروع به پخش خواهد کرد. این ویژگی برای ویدئوهای یوتیوب هم کار می‌کند و مناسب جهت هایلایت کردن بخشی است که مدنظر دارید.

  منوی جدید چسبان

گزینه مرتبط با بارگذاری فایل‌ها در گوشی‌های اندرویدی دچار تغییراتی شده و می‌توانید منوی عکس‌ها و ویدئوها را به‌صورت بزرگ‌تر و واضح‌تری مشاهده کنید. این امر سبب می‌شود تا انتخاب مدیای مناسب برای ارسال، آسان‌تر شده و همچنین با نگاه داشتن انگشت خود روی مدیا آن را به‌صورت فشرده یا غیرفشرده ارسال کنید.

/دنیای اقتصاد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول