چگونه پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنیم؟

مجازیست- همان طور که آمار به خوبی نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۷ میلادی بالغ بر یک صد میلیون کاربر جدید وارد پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به رشد و تکاملی اینستاگرام در سال جاری میلادی هم ادامه دارد، البته این موضوع جذب کاربران اتفاق عجیب و باور نکردنی نیست، زیرا دلایل زیادی وحود دارد تا این پیشرفت شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را توجیه کند. بیشتر کاربران عادی و معمولی برای تماشا کردن تصاویر و فیلم‌هایی که دوستان و آشنایانشان و یا حتی دیدن برند‌های محبوب شان از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند و از طرف دیگر هم کمپانی‌ها و شرکت‌ها و همچنین برند‌ها هم به این اپلیکیشن اعتماد دارند، چون که در حال حاضر کاربران و برای دیدن و آشنایی با برند‌های جدید و محبوب از این اپلیکیشن استفاده می‌کند به همین خاطر برند‌های تازه پدید آمده یا حتی برندی‌های بسیار محبوب و معروف برای حذب فالوور‌های بیشتر و بالطبع مشتریان بیشتر به این اپلیکیشن پناه می‌آورند.

برای شما که به دنبال ایجاد یک کسب و کار خوب در اپلیکیشن اینستاگرام هستید این نکاتی که قرار است در این جا بیان کنیم بسیار مفید خواهد بود بنابراین به خوبی به این نکات توجه کنید.

۱. قبل از هر کاری می‌بایست بک حساب کاربری تجاری در اینستا گرام ایجاد کنید

بر طبق گزارشات و آمار‌هایی که موجود است بیش‌تر از بیست و پنج میلیون حساب کاربری تجاری در اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد که به راحتی برای دست رسی به تجزیه و تحلیل‌های شخصی و مفید خود و همچنین ابزار‌های بسیار زیاد و تاثیر گذار تبلیغاتی از اپایکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید حساب‌های کاربری تجاری بر خلاف حساب‌های کاربری شخصی این ویژگی و امکان را دارند تا تجزیه و تحلیل‌های مربوط به هر یک از پست‌ها و همچنین اطلاعات و جزئیات مربوط به رشد فاوور هایشان را مشاهده کنند.

نکته‌ی شایان ذکر در اینجا این است که اپلیکیشن اینستاگرام بدون اینکه به نوع پست‌هایی که شما پست می‌کنید، توجه کند برای شما بخش‌ها و قسمت‌های وسیع تری را از مخاطبان و کاربران پیش رویتان می‌گذارد تا بتوانید پروفایل خودتان را به خوبی ارتقا بدهید.

۲. یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثر‌ترین کاری که می‌توانید به آسانی آن را انجام دهید استفاده از لینک پیگیری در صفحه‌ی پروفایلتان است

از آن جایی که همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم این اپلیکیشن ممکن است خیلی مشتری و فالوور را به دنبال برند و کالای ما بکشد پس برای صفحه‌ی تجاری اینستاگراممان می‌بایست یک لینک قابل پیگیری و درست را بر روی صفحه‌ی پروفایلمان بگذاریم. این که برخی از صفحه‌های تجاری بدون اینکه به قابلیت پیگیری لینکشان دقت کنند، آن را بر روی پروفایلشان می‌گذارند و این باعث می‌شود که اصلا نفهمید چه تعداد از این کاربران و مشتریان از طریق صفحه‌ی تجاری اینستاگرام کالای شما را دنبال کرده اند.

۳. استفاده از تصاویر چندگانه به جای پست کردن تصاویر به صورت جداگانه

همان طور که می‌دانید برند‌هایی معروف و مشهور مثل رولز-رویس به دلیل اینکه ممکن است با محدودیت پست کردن تصاویر و پست هایشان مواجه شوند، آن‌ها را به صورت تصاویر چندگانه پست می‌کنند. اینکه شما بخواهید تصاویر خود را به صورت تکی پست کنید به خصوص در حالتی که پست‌ها به هم دیگر ربط داشته باشند باعث می‌شود که فالوور‌ها از تعقیب کردن شما و برندتان خسته بشوند و از سویی دیگر هم استفاده کردن از ویژگی‌های جدید و تازه‌ی این اپلیکیشن شما را به صورت یک برند همیشه به روز شده نشان می‌دهد.

۴. سرمایه گذاری بر روی شیوه‌ی قدرتمند تجزیه و تحلیل اینستاگرام

همان که شما هم به خوبی می‌دانید در حال حاضر این حالت در ذهن همه جا گرفته است که هر برندی که فالوور و دنبال کننده‌ی بیشتری داشته باشد موفق‌تر است، ولی این ممکن است کاملا اشتباه باشد. فالوور زیاد ممکن است خوب باشد، ولی می‌بایست کیفیت فالوور‌ها از کمیت آن‌ها بیشتر باشد برای مثال ممکن است شما ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید، ولی نصف بیشتر آن‌ها دیر دیر آنلاین باشند و یا اینکه اصلا تمایلی به این نوع از برندی که شما در حال معرفی آن هستید، نداشته باشند به همین دلیل می‌بایست به دنبال فالوور‌ها و دنبال کننده‌هایی باشید که به احتمال نزدیک به یقین تبدیل به مشتری شوند.

۵. همیشه به روز باشید و گوش به زنگ

اگر شما در حال معرفی کسب و کار و یا برندی هستید که ممکن است هر آن از هر نقطه‌ی جهان به شما مراحعه کنند پس می‌بایست همیشه آماده‌ی جوابگویی و پاسخ به خواسته‌های مشتریان و کاربران باشید. اگر تعداد درخواست‌ها زیاد باشد می‌بایست به جای یک ادمین چندین ادمین فعال داشته باشید تا بتوانید به خوبی و به سرعت پاسخ گو باشید.

۶. برای صفحه‌ی اینستاگرام خود یک اسم جذاب و خوب انتخاب کنید

در برخی موارد ممکن است شما با دیدن اسم یک کاربر و یا برند بروید و صفحه‌ی آن را چک کنید که این باعث بیشتر شدن تعداد بازدید کننده‌ها می‌شود، ولی در برخی موارد هم ممکن است حتی با اینکه شما به دنبال آن کالا یا برند هستید، ولی به دلیل اینکه اسم و نام کاربری بدی که برایش انتخاب شده است، از دنبال کردن و چک کردن آن منصرف شوید.

/زوم تک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول