برنامه عملیاتی ساختن صفحه لینکدین برای استارتاپ‌ها

مجازیست- با داشتن یک صفحه لینکدین فعال و به‌روز که داستان استارتاپ شما را بیان می‌کند، کاربران می‌توانند کسب‌وکار شما را جستجو کنند، درباره آن یاد بگیرند و محتوای کسب‌وکارتان را در شبکه ارتباطی بزرگتری انتشار دهند. هدف ما از تهیه این راهنما این است که به شما کمک کنیم تا به سرعت صفحه لینکدین خود را فعال کنید و استارتاپتان را رشد و توسعه دهید.

در قدم اول باید صفحه لینکدین کسب‌وکارتان را بسازید.

چگونه صفحه لینکدین کسب‌وکار خود را بسازیم؟

فرقی ندارد که حساب کاربری لینکدین داشته باشید یا بخواهید همین الان ثبت‌نام کنید، در هر صورت نحوه ساختن صفحه لینکدین برای کسب‌وکارتان بسیار ساده و آسان است. در ادامه می‌خواهیم فرآیند ساختن آن و نکاتی که باید در هر مرحله توجه کنید را ارائه دهیم.

مرحله اول: یک صفحه لینکدین برای استارتاپ خود بسازید

اگر چنانچه قبلاً در لینکدین عضو نشده‌اید، می‌توانید با ورود به سایت لینکدین بر روی گزینه «View Marketing Solution» کلیک کنید. در این هنگام صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد، در منوی این صفحه گزینه «LinkedIn Pages» را انتخاب و سپس بر روی «Create a LinkedIn Pages» کلیک کنید.

اما اگر قبلاً در لینکدین ثبت نام کرده‌اید، دیگر لازم نیست مراحل بالا را طی نمایید؛ بلکه می‌توانید با ورود به صفحه شخصی لینکدین خود بر روی گزینه «Work» کلیک کنید. این گزینه در قسمت منوی صفحه لینکدین شما در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است. در این هنگام منویی برای شما باز می‌شود که در قسمت پایین آن «Create a Company Page» قرار دارد. برای ساختن صفحه شرکت خودتان روی این عبارت کلیک کنید.

مرحله دوم: نوع و اندازه استارتاپ خود را انتخاب کنید

در این مرحله وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید نوع و اندازه استارتاپ خود را تعیین کنید. از آنجایی که تعداد نفرات استارتاپ شما کمتر از ۲۰۰ نفر است، باید گزینه «Small Business» را انتخاب کنید.

مرحله سوم: جزئیات استارتاپ خود را تکمیل کنید

در این مرحله جزئیات استارتاپ خود را تکمیل کنید. اگرچه تکمیل برخی از بخش‌های مرتبط با استارتاپتان الزامی است، اما پیشنهاد می‌شود که تمام قسمت‌های این مرحله را به طور کامل تکمیل کنید.

نام (Name): نام استارتاپ خود را به منظور ایجاد دسترسی بهتر و جستجوی راحت‌تر بنویسید.

آدرس لینکدین (LinkedIn public URL): زمانی که شما نام استارتاپ خود را در بخش مربوطه وارد کردید، آدرس لینکدین شما نیز به طور خودکار ساخته می‌شود. در واقع آدرس لینکدین شما همان نام استارتاپتان خواهد بود.
وب‌سایت (Website): آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید. اگرچه تکمیل این بخش لازم نیست؛ اما این اطلاعات می‌تواند فالوورهای شما رو به سمت سایت‌تان هدایت کند.

صنعت (Industry): حوزه فعالیت و نوع صنعت خود را در این بخش مشخص کنید. اطلاعات این بخش به بازدیدکنندگان صفحه لینکدین شما کمک می‌کند تا با حوزه فعالیتی شما بیشتر آشنا شوند.

اندازه شرکت (Company size): در این بخش اندازه استارتاپ خود را بر اساس بازه عددی تعیین شده مشخص کنید.

نوع شرکت (Company type): بر اساس گزینه‌های ارائه شده در این بخش، نوع استارتاپ خود را تعیین کنید.

لوگو (Logo): لوگو استارتاپ خود را با کیفیت بالا بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که تصویر لوگو با سایر اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی یکسان باشد تا فالوورهای جدید بتوانند صفحه لینکدین شما را تشخیص بدهند. اندازه لوگو باید ۳۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.

برچسب (Tagline): یک متن کوتاه (حداکثر ۱۲۰ کاراکتر) درباره فعالیت استارتاپ خودتان بنویسید. توجه داشته باشید که این توصیف از فعالیت استارتاپتان با سایر اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان هماهنگی داشته باشد.

این توصیف کوتاه در زیر عکس کاور و لوگوی صفحه لینکدین کسب‌وکارتان نمایش داده می‌شود.

با تکمیل تمام قسمت‌ها و قبول قوانین، صفحه لینکدین استارتاپ شما ساخته می‌شود.

مرحله چهارم: صفحه لینکدین استارتاپ خود را تکمیل کنید

پس از آنکه صفحه لینکدین استارتاپ خود را ساختید، در این مرحله بهتر است تمام اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

جالب است بدانید که صفحه‌های تکمیل شده لینکدین، هر هفته ۳۰ ٪ بازدیدکننده بیشتری را جذب خود می‌کنند.

مهم‌ترین کارهایی که در این مرحله باید در صفحه لینکدین خود انجام دهید، عبارت‌اند از:

درباره فعالیت استارتاپتان بنویسید

با انتخاب گزینه «Description» در بخش «Build Your Page» صفحه‌ای برای شما باز می‌شود. وارد بخش «about» شوید و قسمت «Overview» را پر کنید. این مرحله اهمیت زیادی برای شناخته شدن کسب‌وکارتان در فضای آنلاین دارد. شما می‌توانید جزئیات صفحه خود را در کامپیوتر یا موبایل ویرایش کنید.

برای اینکه بتوانید بخش «Description» را بنویسید، باید چند سؤال مهم را از خودتان بپرسید:

  • داستان اصلی (Origin Story): ایده و اشتیاق ما از کجا نشأت گرفته است؟
  • چشم‌انداز (Vision): به دنبال حل چه مسئله‌ای هستیم؟
  • ارزش‌ها (Values): ارزش‌های کلیدی برای حمایت و پشتیبانی از چشم‌انداز و فرآیندهای تصمیم‌گیری استارتاپمان چیست؟
  • جایگاه‌یابی (Positioning): مشتریان ما چه کسانی هستند و در کدام بازار قرار داریم؟
  • محصولات و خدمات (Products/Services): محصولات یا خدمات اصلی ما چیست؟

جزئیات سازمان را وارد کنید

اگر در مرحله ساختن صفحه لینکدین این اطلاعات را پر نکرده‌اید، در این بخش می‌توانید اطلاعات مربوط به آدرس وب‌سایت (در صورت داشتن)، شهر، کشور، صنعت، اندازه و نیز موقعیت مکانی استارتاپ خود را مشخص کنید.

لوگو و تصویرِ کاور خود را آپلود کنید

اگر فاقد لوگو یا عکس کاور هستید، به طور رایگان می‌توانید در سایت «Canva.com» این عناصر را طراحی کنید. لازم به ذکر است اندازه لوگو بایستی ۳۰۰×۳۰۰ پیکسبل و اندازه عکس کاور ۱۹۱×۱۱۲۸ پیکسل باشد.

به یاد داشته باشید که عکس لوگو و کاور در صفحه لینکدین بسیار مهم است؛ زیرا صفحه لینکدین استارتاپ شما را از لحاظ بصری به بازدیدکنندگان معرفی و آن‌ها را درگیر می‌کند. همواره تلاش کنید که آخرین تصاویر به‌روز شده استارتاپتان را در این بخش قرار دهید.

هشتگ‌های مرتبط با حوزه فعالیت استارتاپی خود را انتخاب کنید

یک راه عالی برای ارتباط با فالوورها، در نظر گرفتن هشتگ‌ برای صفحه لینکدین‌تان است. حداکثر سه هشتگ مرتبط با استارتاپ، صنعت و مخاطبان خود در نظر بگیرید.

گزینه Call to Action را در صفحه لینکدین خود فعال کنید

لینکدین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید گزینه CTA را برای صفحه خودتان فعال کنید. شما با انجام این کار می‌توانید فالوورها و مخاطبان خود را به طور مستقیم به سایت، صفحه‌های فرود (Landing Pages)، بلاگ و … هدایت کنید.

به منظور فعال کردن گزینه CTA کافی است روی عبارت (Custom Button) کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که می‌توانید با توجه به هدف کسب‌وکار خودتان و پنج دکمه پیشنهادی، گزینه CTA مورد نظر خودتان را انتخاب و فعال کنید.

چگونه فالوورهای خود را افزایش دهیم؟

امروزه می‌دانیم که پروفایل‌هایی با حداقل ۱۵۰ فالوور، پتانسیل بسیار بیشتری برای رشد دارند. شما هم با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

این کارها را یک بار انجام دهید

  • دکمه فالو را در سایت خود اضافه کنید: با اضافه کردن دکمه «فالو» پروفایل لینکدین در سایت خود می‌توانید تعداد فالوورهای‌تان را افزایش دهید. می‌توان گفت که برای این کار ممکن است نیاز به برنامه‌نویس سایت داشته باشید تا پلاگین را نصب کند. با این وجود، فرآیند مذکور به راحتی صورت می‌گیرد و مطمئن باشید ارزش انجام آن را دارد.
  • صفحه لینکدین شرکت را به تمام فعالیت‌های بازاریابی خود لینک دهید: به یاد داشته باشید که در فعالیت‌های بازاریابی خود مانند کارت‌های ویزیت، خبرنامه و وبلاگ به پیج لینکدین کسب‌وکارتان لینک دهید.
  • از شبکه ارتباطی تیم خودتان استفاده کنید: اعضای تیم خود را ترغیب کنید تا درباره استارتاپتان با دوستان علاقه‌مند خود به این حوزه صحبت کنند. اعضای تیم می‌توانند دوستانشان را با تگ کردن و نیز انتشار محتوای صفحه لینکدین از فعالیت استارتاپتان آگاه کنند. علاوه بر این، از آن‌ها بخواهید تا آدرس صفحه لینکدین‌تان را در پروفایل خودشان اضافه کنند.
  • از اعضای تیم خود بخواهید تا پروفایل لینکدین‌شان را تکمیل کنند: در واقع پروفایل لینکدین شما و اعضای تیمتان بخشی از برند کسب‌وکارتان را تشکیل می‌دهد. به گفته شرکت لینکدین، پروفایل شما و کارمندانتان شبیه قله‌هایی هستند که در کنار یکدیگر رشته کوه (برند) را شکل می‌دهند. مطمئن شوید که همه اعضای تیمتان، پروفایل لینکدین خود را به بهترین شکل تکمیل کرده باشند. این کار می‌تواند موجب آگاهی از برندتان شود و امکان مشاهده صفحه لینکدین استارتاپتان را در نتایج جستجو افزایش دهد.
  • لینک صفحه لینکدین را به عنوان امضای ایمیل در نظر بگیرید: اگر از طریق ایمیل با افراد حرفه‌ای، متخصص، منتورها و سرمایه‌گذاران مکاتبه می‌کنید، حتماً لینک صفحه لینکدین خود را در متن پیام ارسالی استفاده کنید.

این کارها را یک بار در هر روز انجام دهید

  • هر روز اقدام به انتشار محتوا کنید: ما پیشنهاد می‌دهیم که یک ‌بار در روز یا چند بار در هفته محتوایی را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید تعداد بازدیدکنندگان صفحه لینکدین خود را افزایش دهید، پست‌های خود را در روزها و ساعاتی منتشر کنید که کاربران شما بیشترین فعالیت را در طول هفته داشته باشند.
  • در بخش فیدهای هشتگ‌‌ (Hashtag Feeds) فعال باشید و کامنت بگذارید: با مرتبط کردن صفحه لینکدین خود با هشتگ‌ها در قسمت کامیونیتی پنل (Communities panel) می‌توانید وارد فید مرتبط با هر هشتگ شوید و درباره پست‌های منتشر شده از زاویه دید سازمان خود اظهار نظر کنید. در این صورت برندتان بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد.

به منظور مرتبط کردن صفحه لینکدین خود با هشتگ‌ها می‌توانید روی گزینه «Edit» در قسمت «Communitiy Hashtags» کلیک و هشتگ‌های خود را انتخاب کنید. در این صورت با کلیک روی هر هشتگ می‌توانید با فید مرتبط با آن در ارتباط باشید و پست‌های منتشر شده را مشاهده کنید.

این کارها را یک بار در هفته انجام دهید

  • صفحه لینکدین را تبلیغ کنید: شما می‌توانید صفحه لینکدین خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید تا به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید.
  • کارمندان را از پست‌های مهم آگاه کنید: شما می‌توانید از کارمندان خود بخواهید که بهترین پست‌های شما را لایک کنند، در مورد آن اظهار نظر کنند یا دوباره آن را به اشتراک بگذارند. تمام این‌ فعالیت‌ها باعث می‌شود تا افراد بیشتری به پست شما دسترسی داشته باشند.

شما با استفاده از قابلیت نوتیفیکیشن کارمندان لینکدین (LinkedIn Employee Notification) می‌توانید آن‌ها را از پست‌های مهم صفحه لینکدین کسب‌وکارتان مطلع کنید. به عنوان مدیر صفحه (ادمین) برای فعال کردن این قابلیت می‌توانید پس از انتشار پست بر روی گزینه « More» کلیک و «Notify employees of post» را انتخاب کنید. در این صورت اطلاعیه برای کارمندان ارسال خواهد شد.

  • اعضای تیم خود را تشویق کنید تا در گروه‌های لینکدین مرتبط با فعالیت کسب‌وکارتان مشارکت کنند: گروه‌های لینکدین، محلی برای گفتگوهای بسیار داغ بین افرادی است که مشتاق و علاقه‌مند به صحبت درباره یک موضوع هستند. بنابراین با مشارکت اعضای تیم خود در گروه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان می‌توانید آگاهی از برند خود را افزایش داده و قدرت خود را در موضوع‌های کلیدی نشان دهید.

این کارها را یک بار در هر ماه انجام دهید

  • هشتگ‌ها را در کامیونیتی پنل تغییر دهید: شما بر اساس اهداف فعلی، جایگاه خود (مثل محصولات و غیره)، صنعت و برندینگ سازمانی خود می‌توانید اقدام به استفاده از هشتگ‌های خاصی کنید. در بخش نحوه ساختن صفحه لینکدین درباره نحوه انتخاب هشتگ‌ها در صفحه لینکدین توضیح داده شد.
  • آمار صفحه لینکدین خود را تحلیل کنید: زمانی که محتوای نامناسبی را برای مخاطبان خود ارسال کنید، نمی‌توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کرده و فالوورهای خود را افزایش دهید. با استفاده از قابلیت تحلیل لینکدین می‌توانید موضوعات داغ را پیدا کنید و از فرصت‌ها آگاه شوید.

  • از شبکه مشتریانتان استفاده کنید: در قدم اول مشتریانی را پیدا کنید که برند شما را به دیگران پیشنهاد می‌کنند. سپس از آن‌ها بخواهید تا در صفحه خودشان پست‌هایی با ذکر آدرس صفحه لینکدین شما (mention@) انتشار دهند. سپس به منظور تشکر از آن‌ها، پست‌های منتشر شده را در پیج خودتان دوباره به اشتراک بگذارید.
  • اینفلوئنسرها یا هر پیج دیگری را که دوست دارید، منشن کنید: دلیل کار کردن و علاقه خودتان را به این پیج‌ها و اینفلوئنسرها به اشتراک بگذارید. این کار را به درستی انجام دهید تا آن‌ها با افتخار، این پست شما را در صفحه خود دوباره به اشتراک بگذارد.

این کارها را یک ‌بار در هر فصل انجام دهید

  • از شبکه دوستان خود دعوت کنید تا صفحه لینکدین کسب‌وکار شما را دنبال کنند: از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (May 2019) این امکان به شما داده شده تا با استفاده از دکمه دعوت به فالو (Invite Connections To Follow) درخواست دنبال کردن پیج مورد نظر را به طور مستقیم به شبکه دوستان خود ارسال کنید.

  • درباره محتوای صفحه رقبای‌تان تحقیق کنید: به بخش «Member Views» بروید. برای انجام این کار می‌توانید روی دکمه «Views as Member» در سمت راست منوی صفحه لینکدین کلیک کنید.

بخش «Similar Pages» را در قسمت راست صفحه بررسی کنید تا بتوانید کسب‌وکارهای مشابه خود را پیدا کرده و صفحه خود را با آن‌ها مقایسه کنید. با ارزیابی محتوای صفحه رقبا، تاکتیک‌های کلیدی و مؤثر را شناسایی کنید و در نتیجه خلأهای شناخته شده در حوزه فعالیتی خود را پر کنید.

چگونه محتوای جذاب و جالب را منتشر کنیم؟

مانند هر شبکه اجتماعی، شما نباید انتظار داشته باشید که با ساختن صفحه لینکدین شرکت، کار به پایان برسد. ساختن صفحه لینکدین شرکت فقط نیمی از راه است. اگر می‌خواهید فالوورهای خود را حفظ کنید، باید به طور مداوم محتوای جذاب و مرتبط را به اشتراک بگذارید. در ادامه به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که با کمک آن‌ها می‌توانید بهترین محتوا را برای مشتریان هدف خود ارسال کنید.

توجه کنید صفحه‌هایی که به طور روزانه پست می‌گذارند، ۲ برابر بیشتر نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کنند.

  • از ابزار پیشنهاد محتوای لینکدین (Content Suggestions) استفاده کنید: لینکدین امکان استفاده از این ابزار را در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید به موضوع‌ها و محتوای مورد علاقه مخاطبان هدف خود پی ببرید.

به منظور استفاده از این ابزار کافی است روی گزینه «Content» که در منوی بالای صفحه لینکدین شرکت شما قرار دارد، کلیک کنید.

 با انتخاب این گزینه صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید فیلترهایی را برای رسیدن به محتوای مورد علاقه مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.

پس از مشخص کردن فیلترها و با انتخاب گزینه «View content suggestions»، محتوا و موضوع‌های مورد علاقه مخاطبان بر اساس پارامترهای مشخص شده نمایش داده می‌شود.

این ابزار نرخ تعامل (Engagement Rates) محتواهای محبوب را نشان می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی محتوا را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

بهترین پست‌های منشن شده کسب‌وکارتان را دوباره به اشتراک بگذارید: کسب‌وکار خودتان را با انتشار پست‌های منشن شده کارمندان، مدیران و مشتریان کلیدی معرفی کنید. در صفحه «Activity» می‌توانید این پست‌ها را بیابید.

  • عکس و ویدیوی اختصاصی را به محتوای پست‌های خودتان اضافه کنید: گفته می‌شود در نسبت با سایر محتواها، محتوای ویدیویی ۵ برابر بیشتر از سایر محتوای دیگر می تواند کاربران را به خود جذب کند. به یاد داشته باشید که کلیپ‌هایی کوتاه و معتبر را به اشتراک بگذارید.
  • پاورپوینت و اسناد (PDF) را به اشتراک بگذارید: انتشار این اسناد پر محتوا و غنی می‌تواند به فالوورهای شما کمک کند تا درک عمیقی از خدمات یا محصول‌های سازمان شما به دست آورند.
  • برای تعامل با کاربران یک گفتگویی را ایجاد کنید: سؤال‌هایی را بپرسید که کاربران را به پاسخگویی و یا تگ کردن دوستانشان ترغیب کند و شما نیز به همه کامنت‌های کاربران پاسخ دهید. این نوع از گفتگوها، یعنی ایجاد کامنت و پاسخگویی به آن‌ها، راه‌حل خوبی برای دست‌یابی به طیف وسیعی از مخاطبان هستند.
  • تقویم محتوای ماهانه داشته باشید: با مراجعه به بخش تحلیل لینکدین صفحه خود می‌توانید بهترین محتواهای مناسب برای مشتریان خود را شناسایی کنید.
  • از مدل ۳-۲-۱ استفاده کنید: سعی کنید هر هفته ۳ پست مرتبط با صنعت کسب‌وکارتان، ۲ پست از نوع افتخار (Proud Content) که حس خوبی به کارمندان و جامعه می‌دهد و ۱ پست مرتبط با محصول و خدمات به اشتراک بگذارید.
  • برای گذاشتن پست برنامه‌ریزی داشته باشید: با استفاده از ابزارهایی مانند «Hootsuite» و «Buffer» یا «Sprinklr» قادر به برنامه‌ریزی زمان اشتراک‌گذاری محتواهای صفحه خود هستید.

نمونه‌های موفق از صفحه لینکدین چند استارتاپ

در برخی مواقع، دیدن بهترین نمونه‌های عملی از صفحه‌های لینکدین استارتاپ‌ها، مؤثرتر از هر مطلب دیگری هست. در این بخش تعدادی از این نمونه‌های موفق آورده شده است. شما می‌توانید برای شروع راه‌اندازی صفحه لینکدین خودتان از این نمونه‌ها استفاده کنید.

فرآیند جذب مخاطب

Gong.io، یک استارتاپ در حوزه مکالمه هوشمند (Conversation Intelligence) است که در سان‌ فرانسیسکو ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این استارتاپ با برگزاری مسابقه و اعطای جوایز، کاربران را به گذاشتن کامنت دعوت می‌کند تا تعامل کاربران را ایجاد و آن‌ها را به مشتری تبدیل کند.

رهبری پیشرو (Thought leadership)

The Female Quotient، استارتاپی واقع در شهر لوس آنجلس که بر روی برابری حقوق زن و مرد در محیط کار تمرکز دارد. این استارتاپ مفهوم رهبری پیشرو را با انتشار ویدیویی از رئیس منابع انسانی شرکت یونیلور (Unilever) که درباره برابری جنسیتی صحبت می‌کند، توضیح می‌دهد.

نوآوری محصول

Beat Co، یک استارتاپ یونانی فعال در حوزه تکنولوژی حمل‌ونقل است. این شرکت با استفاده از یک عکس متحرک (GIF)، سهولت درخواست یک ماشین را در برنامه خود در اپل واچ نشان می‌دهد.

اخبار جذب سرمایه

Health IQ، استارتاپی واقع در کالیفرنیا است که در حوزه بیمه سلامت فعالیت می‌کند. این شرکت از جذب سرمایه خود خبر داده و آن را تبلیغ کرده است.

اشتراک‌گذاری مطالب مرتبط با مشتریان (Customer Spotlight)

Lemonade، استارتاپ واقع در اسرائیل است که در حوزه ارائه بیمه بدون واسطه به بیمه‌شوندگان فعالیت می‌کند. این استارتاپ پست‌هایی درباره تعامل و ارتباط مشتریان با ربات خدمات مشتری (AI Maya) منتشر می‌کند تا آن‌ها را به موقع از پیشنهادهای خدمات بیمه‌ای خود آگاه کند.

برندینگ استعداد (Talent Branding)

Brex، استارتاپی واقع در کالیفرنیا که در زمینه خدمات مالی فعالیت می‌کند. این استارتاپ در صفحه لینکدین خود مصاحبه‌ اولین نیروی استخدامی‌اش در نشریه بیزینس اینسایدر «Business Insider» را منتشر کرده است. در این محتوای ویدیویی، او توضیح می‌دهد که کار در این استارتاپ از شرکت در برنامه MBA دانشگاه‌ برای او بهتر بوده است.

شناخت صنعت

Snowflake، استارتاپی سایبری واقع در ایالت کالیفرنیا است. این استارتاپ ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که در آن از قرارگیری نامشان در لیست بهترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۹ لینکدین خبر می‌دهد.

تبلیغ مشارکت

Plenty Farms، یک استارتاپ دوست‌دار طبیعت و فعال در حوزه کشاورزی است. این شرکت نوپا در سان‌ فرانسیسکو قرار دارد. این استارتاپ آیدی «Good Eggs@» را همراه با یک تصویر منشن می‌کند تا محصول‌‌های جدید حمل شده توسط شرکای خرده‌فروشی خود را تبلیغ و منتشر کند.

تبلیغ رویداد

Nuro، یک استارتاپ فعال در صنعت رباتیک واقع در ایالت کالیفرنیا است. این برند با اشتراک‌گذاری پستی مشارکت خود را در رویداد «Women in Robotics Tech Talk» اعلام کرده است.

تعامل با مخاطب

Kaggle، یک استارتاپ فعال در حوزه علم داده است که در سان‌ فرانسیسکو قرار دارد. شرکت با گذاشتن پست‌های جذاب در قالب مسابقه و طراحی چالش، سعی در ایجاد گفتگو و جذب مشتریان هدف خود دارد.

 

/تکراسافارسی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول