کاربران توییتر از فعال شدن قابلیت زمانبندی پست‌ها خبر می‌دهند

مجازیست- برخی از کاربران این شبکه اجتماعی از اضافه شدن گزینه‌ای به رابط کاربری توییتر خبر داده اند که امکان انتخاب زمانی معین برای انتشار پست را به آن‌ها می‌دهد. با استفاده از این امکان می‌توان چندین توییت را زمانبندی کرده و همه آن‌ها را یکجا مشاهده کرد.

توییتر سال گذشت هم برای مدتی این گزینه را در اختیار شمار محدودی از کاربران قرار داده بود، اما هرگز آنرا عمومی نکرد. پیدا شدن دوباره گزینه زمانبندی احتمالا بدلیل تست بهینه سازی‌هایی است که روی آن صورت گرفته است.

قابلیت مذکور فعلا تنها در نسخه مبتنی وب فعال شده است. این شبکه اجتماعی معمولا قابلیت‌های جدید را پیش از ارائه عمومی برای برخی کاربران فعال کرده و پس از دریافت بازخورد درباره سرنوشت آن‌ها تصمیم گیری می‌کند؛ از اینرو ممکن است در آینده نزدیک زمانبندی در اختیار همه کاربران قرار گرفته یا به دست فراموشی سپرده شود.

زمانبندی انتشار توییت‌ها نه تنها در برخی ابزار‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی، بلکه در کلاینت وب TweetDeck که متعلق به توییتر است هم ارائه شده بنابراین یکپارچه سازی آن با پلتفرم اصلی نباید برای مهندسان این شرکت پیچیدگی فراوانی داشته باشد.

شاید یکی از دلایلی که توییتر علاقه‌ای به ارائه رسمی قابلیت زمانبندی ندارد این است که در این شبکه اجتماعی معمولا اغلب کاربران درباره موضوعات خاصی بحث می‌کنند که به سرعت عوض می‌شوند و انتشار توییت زمان‌های بندی شده می‌تواند این روند را کمرنگ کند.

از دیگر قابلیت‌هایی که توییتر در حال تست آنهاست می‌توان به تغییر در نحوه نمایش گفتگو‌ها و مشاهده بازنشر‌های کوت شده اشاره کرد.

 

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول