نوبت‌دهی الکترونیکی در شبکه «شاد» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان

مجازیست- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

  • امسال مهمترین ویژگی ثبت نام مدارس، نوبت دهی الکترونیکی به خانواده‌ها بر بستر سامانه «شاد» برای مراجعه به مدارس است. البته ثبت نام حضوری دانش آموزان فقط شامل پایه اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، با رعایت کامل موارد بهداشتی خواهد بود. برای سایر پایه‌های تحصیلی والدین نیاز به مراجعه حضوری ندارند.
  • مدیران واحدهای آموزشی باید مفاد این شیوه نامه را همراه با شماره تلفن‌های ستاد نظارت بر ثبت نام استان و منطقه و مبلغ کتب درسی در تابلوی اعلانات و در معرض دید مراجعه‌کنندگان نصب کنند.
  • یکی از موارد مهمی که متولیان امر ثبت نام دانش آموزان باید به آن توجه کنند، حفظ کرامت والدین و مراجعین به مدرسه است. در این راستا ضروری است همکاران مسئول ثبت نام نسبت به اجرای کامل شیوه نامه‌های ثبت نام اقدام و از ایجاد ازدحام در محل ثبت نام جلوگیری کنند.
  • خانواده‌ها هم اکنون می‌توانند با مراجعه به پنل خود در سامانه آموزشی دانش آموزان (شاد)، نسبت به اخذ نوبت الکترونیکی اقدام کنند. در این سامانه نزدیکترین مدارس به محل زندگی دانش آموز، به والدین پیشنهاد می‌شود تا با اخذ نوبت بتوانند در زمان مقرر و با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مدرسه مراجعه کنند.
  • اجرای صحیح روند ثبت نام دانش آموزان با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت استان است که در این راه از تمام ظرفیت‌های برون سازمانی در قالب شورای آموزش و پرورش، استفاده خواهیم کرد.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول