آموزش نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge)

مجازیست- به‌طور کلی دریافت لوگو تیک آبی تایید اینستاگرام یا instagram verified badge چقدر در افزایش اعتبار و محبوبیت شما در اینستاگرام تاثیر دارد؟

جالب است بدانید که طبق قوانین فیسبوک و اینستاگرام هرکسی با هر تعداد فالوور میتواند این تیک آبی را دریافت کند! هرچند که اینکار زیاد ساده و سریع نیست ولی غیر ممکن هم نیست.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان است!

اگر در وب سایت های مختلف درباره خرید تیک آبی اینستاگرام مطالبی خوانده اید بدانید که کار کلاه برداران است ، زیرا فیسبوک و اینستاگرام برای اعطای لوگو تیک آبی یا Instagram blue tick و رسمی کردن پیج ها یا Verified Badge هزینه ای دریافت نمی کنند.

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام چیست؟

تاییدیه اینستاگرام یعنی تعیین اکانت اینستاگرام شما به عنوان «حضور معتبر یک شخص، سلبریتی یا برند جهانی مشهور.» اکانتی که توسط اینستاگرام تایید شده باشد، نشان تایید یا Verified Badge  را دریافت می‌کند؛ یک نشان آبی با یک تیک سفید رنگ در وسط آن که درست بعد از نام کاربری شما نمایش داده می‌شود. این مهم نیست که حساب شما شخصی باشد یا از نوع تجاری؛ هر کسی با طی کردن مراحلی مشخص می‌تواند برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام درخواست دهد.

Verified Badge

تیک آبی به مردم کمک می‌کند اکانت‌های تقلبی را از اصلی و رسمی تشخیص داده و به راحتی افراد و برندهایی را که می‌خواهند، دنبال کنند. این تیک آبی علاوه بر پروفایل، در نتایج جستجوی اینستاگرام نیز نمایش داده می‌شود. با این ویژگی، مردم مطمئن می‌شوند که اکانت‌هایی که می‌خواهند فالو کنند، واقعا رسمی هستند.

برای مثال، با وجود این تیک، در یک لحظه می‌توان اکانت یک سلبریتی را از یک اکانت جعلی تشخیص داد. جدای از آن، این تیک حالا به یک سمبل نیز تبدیل شده است. به هر صورت خود اینستاگرام می‌گوید نشان تاییدیه، مدرکی‌ست که نشان می‌دهد شما برند یا «شخصی برجسته» و مشهور هستید.

چه کسی واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام است؟

اینستاگرام معمولا این نشان را به افرادی می‌دهد که فکر می‌کند «مورد علاقه عموم» هستند. افزون بر این، شما باید یک فرد مشهور، سلبریتی یا برند جهانی باشید.

افرادی که این نشان را می‌خواهند، باید به شرایط خدمات این پلتفرم و دستورالعمل‌های آن پایبند باشند. همچنین مطابق با توضیحات رسمی اینستاگرام، اکانت شما باید شرایط زیر را هم داشته باشد:

معتبر. شما باید کسی باشید که می‌گویید؛ یعنی یک شخص واقعی، کسب‌وکار ثبت‌شده یا برند.

منحصربه‌فرد. فقط یک اکانت به ازای هر شخص یا کسب‌وکار می‌تواند نشان تایید اینستاگرام را داشته باشد (با استثنائاتی برای اکانت‌هایی که مختص زبان‌های مخلتف هستند. اینستاگرام می‌گوید سایت‌های محبوب کلی را تایید نمی‌کند. پیج طرفداران افراد یا برندها نیز شامل این ویژگی نمی‌شوند.

عمومی. اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرام شما تایید شود، حتما باید وضعیت پروفایل شما در حالت عمومی باشد. اگرچه برخی برندها حساب کاربری خصوصی را ترجیح داده‌اند، اما این گروه مشمول تاییدیه اینستاگرام نمی‌شوند.

کامل. پیج شما باید کامل باشد و در آن بتوان بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست را پیدا کرد.

شهرت. مجددا، اینستاگرام تاکید می‌کند که حساب‌های کاربری تاییدشده باید «نشانگر یک برند یا فرد شناخته‌شده که جستجویی بالایی دارد، باشند.»

البته اگر پیش از این نشان تایید را در فیسبوک دریافت کرده باشید، به این معنا نیست که واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام نیز خواهید بود. گفتنی‌ست گرفتن تیک آبی فیسبوک به مراتب آسان‌تر است.

پس از بررسی درخواست، اینستاگرام شما را از تایید شدن یا نشدن درخواست‌تان مطلع خواهد کرد. شما پیام مربوطه را در نوتیفیکیشن‌ها اینستاگرام مشاهده خواهید کرد، اما نباید به‌سرعت منتظر پاسخ باشید. هیچ تاریخ و جدول زمانی مشخصی برای بررسی درخواست شما وجود ندارد، اما حداقل چند روز برای بررسی درخواست طول می‌کشد.

به یاد داشته باشید که اینستاگرام برای تایید اکانت، هیچ‌وقت هیچ پولی را درخواست نمی‌کند و آنها هیچ ایمیلی را در مورد درخواست ایمیل شما برای‌تان ارسال نخواهند کرد. اگر از شما درخواست پول شد یا ایمیلی مبنی بر ارسال اطلاعات بیشتر دریافت کردید، کسی قصد کلاه‌برداری از شما را دارد.

tiktok

در انتها جالب است بدانید این روز ها گرفتن تیک آبی تیک تاک یا tiktok verified badge هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) محبوبیت بسیاری میان دیجیتال مارکتر ها پیدا کرده است و اینفلئونسر ها نیز می‌توانند درآمد خوبی از تبلیغات داشته باشند. اما آیا اپیکیشن TikTok می‌تواند به رقیبی برای اینستاگرام و سایر پلتفرم‌ها تبدیل شود؟

در دنیایی که اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مثل اینستاگرام دائما در حال تبلیغ چای‌های گیاهی و آدامس‌های ویتامینه هستند، TikTok دنیایی متفاوت را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

تیک تاک که حالا بیش از یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد، نام برنامه‌ای مشابه اینستاگرام است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهایی کوتاه را با سایرین به اشتراک بگذارند. شاید در اولین برخورد، فضای این اپلیکیشن کمی آماتور به نظر برسد، اما با گشت‌وگذار در آن می‌توانید ایده‌ها و چالش‌هایی را پیدا کنید که شاید در جای دیگر وجود نداشته باشد.

 

/سیتنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول