شبکه شاد یک شبکه ملی با امنیت بالا است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:
  • شرایط کرونا، تعطیلی مدارس و ضرورت آموزش آنلاین ناگهانی پیش آمد و ما در یک پارادوکس گیر افتاده بودیم که تلفن همراه برای دانش آموز در مدارس غیرمجاز و حتی یه عنوان تهدید در نظرگرفته می شد اما برای آموزش مجازی، باید به دست هر دانش آموز یک تلفن همراه هوشمند می دادیم.
  • آموزش آنلاین و گسترش شبکه شاد یک انقلاب عظیم در آموزش است که به رغم مشکلاتی که وجود دارد، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد ضمن اینکه این شبکه داخلی و کاملا امن است و با توجه به توان بالای تولید محتوا، دغدغه مورد نظر رهبری نیز محقق خواهد شد و ما از حالت انفعال خارج می شویم.
  • این شبکه امنیت بالایی دارد و مالکیت آن نیز متعلق به وزارت آموزش و پرورش است و تا امروز ۶۹ درصد دانش آموزان استان نیز عضو شبکه شاد هستند ضمن اینکه استان مازندران نیز از نظر عضویت معلمان، دانش آموزان و مدیران در شبکه شاد، در مقایسه با سایر استانها جزء برترین ها است.

    حدود ۲۰ درصد از دانش آموزان نمی توانند عضو شبکه شاد شوند به این دلیل که پوشش اینترنت ندارند یا اینکه گوشی هوشمند ندارند و از مدیریت شورای آموزش و پرورش مازندران می خواهم  با استفاده از همه ظرفیت ها و از جمله ظرفیت خیران در این بخش حمایت کنند تا این مشکل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول