۴ ترفند کاربردی اینستاگرام

مجازیست- اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار و فعال در زمینه اشتراک‌ گذاری عکس و محتوای ویدیویی است. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. اکتبر همان سال بودن که نسخه آی.اُ.اس این شبکه اجتماعی به بازار آمد و دو سال بعد یعنی آوریل ۲۰۱۲ نسخه اندروید اینستاگرام به بازار عرضه شد. چیزی نگذشته بود که کاربران این شبکه اجتماعی میلیونی شدند. این افزایش تصاعدی بود انگار همه جهان تمایل داشتند در این شبکه اجتماعی حساب خودشان را باز کنند و از مزایای اینستاگرام نهایت لذت را ببرند.

چندی پیش یک پژوهش در مورد سن کاربرانی که وارد اینستاگرام می‌شوند و در آن حساب دارند انجام گرفت. این پژوهش اعلام کرد که ۳۱ درصد از کاربران اینستاگرام در سنین ۱۸ تا ۲۴ و ۳۴ درصد از آن‌ها در سنین ۲۵ تا ۳۴ هستند. حال می‌تواند نتیجه گرفت که ۶۵ درصد از کاربران اینستاگرام را جوانان تشکیل می‌دهند و این یک پتانسیل فوق‌العاده برای تبلیغات، فروش و درآمدزایی در اینستاگرام ایجاد می‌کند.

با توجه به ظرفیت فوق‌العاده‌ای که در اینستاگرام وجود دارد و حضور پرشور و پر حرارت جوانان در این شبکه اجتماعی می‌توان از این فرصت بهترین استفاده ممکن را برد و یک بازاریابی قدرتمند برای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی راه اندازی کرد. تمایل بالای کاربران به این شبکه اجتماعی و علاقه آن‌ها به یادگیری ترفندهای کاربردی در اینستاگرام می‌تواند نشانه خوبی برای یک بازاریابی فوق‌العاده در این شبکه اجتماعی باشد.

ترفند اول: دانلود از اینستاگرام

یکی از ۴ ترفند کاربردی اینستاگرام ، روش دانلود از اینستاگرام است که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم. پست‌ها در اینستاگرام به صورت تصویر، ویدیو و IGTV منتشر می‌شود و دانلود هر کدام از این موارد روش خاص خودش را دارد که در ادامه به صورت خلاصه به این موارد می‌پردازیم:

دانلود پست اینستاگرم در تلفن همراه

راه‌های گوناگونی برای دانلود پست در تلفن همراه وجود دارد که در ادامه به چند مورد از روش‌ها اشاره شده است:

با استفاده از تلگرام

با استفاده از اپلیکیشن Easy Downloader for instagram
در هر دو روش باید پستی که قصد دارید در تلفن همراه خود دانلود کنید را انتخاب کنید سپس به بخش سه نقطه در گوشه بالای پست بروید، گزینه Copy Link را انتخاب کنید و در نهایت لینک را در تلگرام را برنامه ایزی دانلودر بچسبانید. شایان ذکر است که اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که کار دانلود از اینستاگرام را برای ما انجام می‌دهد.

دانلود پست اینستاگرام در کامپیوتر

برای دانلود پست‌های اینستاگرامی در کامپیوتر هم دو راهکار وجود دارد. این دو راهکار عبارت است از:

با استفاده از افزونه Image Downloader

با استفاده از سایت Downloadgram
افزونه‌ ایمیج دانلودر یکی از افزونه‌های خوبی است که در مرورگر کروم نصب می‌شود و با کمک آن می‌توانید هر پستی که به آن تمایل و علاقه دارید را دانلود کنید. شایان ذکر است که این افزونه تنها برای دانلود از اینستاگرام نیست و برای دانلود از هر سایتی از جمله پنترست هم مفید است.

سایت دانلودگرام هم یکی از سایت‌های خوبی است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر مورد نظر خودتان را از اینستاگرام دانلود کنید. برای این کار کافی است لینک پست مورد نظر را در کادر مخصوصی که در این سایت دیده می‌شود کپی کنید و دکمه دانلود را بزنید.

دانلود استوری اینستاگرام در تلفن همراه

ممکن است هنگام جستجو و گشت و گذار در اینستاگرام به یک استوری جذاب و زیبا بربخورید و دوست داشته باشند آن را در تلفن همراه خودتان دانلود و ذخیره کنید. برای این کار یک راهکار برای سیستم عامل اندروید و یک راهکار برای سیستم عامل آی.اُ.اس وجود دارد.

برای سیستم عامل اندروید می‌توانید از برنامه استوری سیور (Story Saver) استفاده کنید و برای سیستم عامل آی.اُ.اس بهترین گزینه استفاده از برنامه ریپوست استوری (Repost Story) است. پس از دانلود این برنامه‌ها باید نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خودتان را وارد کنید و پس از آن هر استوری که دوست داشتید را به راحتی دانلود کنید.

در صورتی که قصد دارید شیوه دانلود از اینستاگرام را به صورت کامل آموزش ببینید و یکی از ۴ ترفند کاربردی اینستاگرام را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌شود که به مقاله آموزش دانلود از اینستاگرام در سایت همیار آکادمی مراجعه کنید. در این مقاله به تمامی راهکارهای دانلود پست، استوری و IGTV اشاره شده است و با استفاده از این راهکارها می‌توانید محتوای مورد نظر خودتان را از این شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار دانلود کنید.

در ادامه قصد داریم به دومین ترفند از ۴ ترفند کاربردی اینستاگرام اشاره کنیم:

ترفند دوم: دیلیت اکانت اینستاگرام

یکی از ترفندهای دیگری که برای کار با اینستاگرام باید یاد بگیریم. ترفند حذف اکانت اینستاگرام است. ممکن است اتفاقی بیفتد که مجبور شویم اکانت خودمان را حذف کنیم و از این شبکه اجتماعی خارج شویم و یا اکانت دیگری ایجاد کنیم.

البته این امکان وجود دارد که پیش از حذف اکانت اینستاگرام از اطلاعات خود بک‌آپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که قصد دارید شیوه حذف اکانت اینستاگرام را یاد بگیرید کافی است مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام را در همیار آکادمی مطالعه کنید. در این مقاله آموزش حذف اکانت به صورت کامل ارائه شده است و با مراجعه به این مقاله متوجه خواهید شد که این ترفند که دومین ترفند از ۴ ترفند کاربردی اینستاگرام محسوب می‌شود، چندان مشکل و پیچیده نیست و به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

ترفند سوم: مدیریت چندین حساب کاربری به صورت همزمان

کسانی که در اینستاگرام مشغول کارهای بازاریابی و فروش محصول هستند معمولاً چندین حساب کاربری دارند که تمایل دارند این حساب‌ها را به صورت همزمان مدیریت کنند. در ادامه به روش مدیریت چندین حساب به صورت همزمان اشاره شده است:

ابتدا به پروفایل خود بروید. سپس گزینه سه نقطه را در بالای صفحه بزنید و Options را انتخاب کنید.
در این بخش گزینه اضافه کردن حساب کاربری یا Add Account را انتخاب کنید.
نام کاربری و رمز عبور حساب دوم خودتان را وارد کنید و وارد آن شوید.
حتی پس از وارد شدن به حساب جدید می‌توانید عکس پروفایل خود را در گوشه سمت چپ مشاهده کنید که با زدن روی آن می‌توانید مجدداً به حساب قبلی خودتان دسترسی پیدا کنید.
با طی کردن مراحل فوق می‌توانید چندین حساب کاربری را به راحتی و به صورت همزمان مدیریت کنید و اینستاگرام را به یک ماشین پول‌سازی برای خودتان تبدیل کنید.

ترفند چهارم: ذخیره پست‌های مورد علاقه در پروفایل اینستاگرام

ممکن است در حال جستجو در اینستاگرام به محتوایی بربخورید و از آن خوشتان بیاید. از طرفی وقت کافی ندارید که بتوانید آن را دانلود کنید. می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن محتوا را در پروفایل اینستاگرام خودتان ذخیره کنید. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

به پستی که از آن خوشتان می‌آید و به آن علاقه دارید بروید.

زیر آن پست می‌توانید آیکون بوکمارک را مشاهده کنید که به تنهایی در سمت راست یا چپ پست قرار گرفته است. روی آن آیکون بزنید.
برای اینکه بتوانید پست‌های مورد علاقه خودتان را مشاهده کنید به پروفایل خودتان مراجعه کنید و در کنار گزینه‌ای که پست‌هایتان را به شما نمایش می‌دهد، عکس‌هایی که ذخیره کرده‎‌اید را مشاهده کنید.
با این قابلیت می‌تواند سر فرصت به پست مورد علاقه خود مراجعه و آن را دانلود کنید. این ترفند برای مواقعی که تمایل ندارید تصویری را لایک کنید نیز بسیار مفید و کاربردی است.

سخن پایانی: پیشنهاد ویژه ما

دیدگاه افراد مختلف نسبت به اینستاگرام متفاوت است. برخی از افراد اینستاگرام را ابزاری برای تفریحی و سرگرمی و اتلاف وقت می‌دانند و برخی دیگر این شبکه اجتماعی را به ماشینی برای پول‌سازی و ثروت‌آفرینی تبدیل می‌کنند.

 

/شهر سخت‌افزار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول