CatchUp اپلیکیشنی برای برقراری تماس‌های صوتی

مجازیست- این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا حداکثر با هشت نفر تماس صوتی داشته باشند. فیس‌بوک قصد دارد تا با اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این اپلیکیشن، آن را از رقبای مشابهی که در بازار وجود دارند، متمایز کند.

در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند وضعیت خود را به صورت «آماده برای گفت‌وگو» یا «آفلاین» انتخاب کنند. استفاده از CatchUp، نیازی به داشتن حساب کاربری فیس‌بوک ندارد و تمامی‌افراد می‌توانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند.

در توضیحات این اپلیکیشن آمده است: اگرچه اپلیکیشن‌های چت گروهی زیادی توسط شرکت‌های مختلف عرضه شده‌اند، اما آنچه CatchUp را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، این است که صرفا روی تماس‌های صوتی متمرکز است و از طریق مشاهده استاتوس، می‌توان پی برد که آیا فرد امکان صحبت کردن دارد یا خیر.

فیس‌بوک اعلام کرد که هدف از طراحی این اپلیکیشن، برطرف کردن مشکلات کاربران در برقراری تماس‌های صوتی است. در CatchUp، افراد می‌توانند علاوه بر تماس‌های یک به یک، گروه‌های تماس صوتی حداکثر تا ۸ نفر را ایجاد کرده یا به این گروه‌های محلق شوند.

به گفته فیس‌بوک، استفاده از اپلیکیشن بسیار ساده بوده و تنها با یک بار تپ کردن می‌توان با سایر کاربران تماس صوتی گرفت. در حال حاضر، CatchUp تنها در چند کشور محدود عرضع شده اما فیس‌بوک اعلام کرد که بزودی و پس از گذراندن مراحل آزمایشی، شاهد عرضه عمومی‌این اپلیکیشن برای کاربران سراسر جهان خواهیم بود.

/ ای تی ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول