ایرانسل به دنبال انحصار‌گری نیست

مجازیست- بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل: 

  • ایرانسل در سالیان گذشته نشان داده که دنبال انحصار‌گری نیست. اگر حوزه‌هایی باشد که ظرفیت‌هایی وجود داشته باشد که استارت‌آپ‌ها بتوانند نقش ایفا کنند، با آنها همکاری می‌کنیم. الان طیف وسیعی از CPها با ایرانسل کار می‌کنند و اصلا موضوع سهامداری هم نیست و از مدل تسهیم درآمد استفاده می‌کنیم.
  • استراتژی‌ای که ایرانسل برای خودش تعریف کرده، گسترش سرویس‌های دیجیتالی و ایجاد یک سبک زندگی دیجیتالی است و برای رسیدن به این هدف سرمایه‌گذاری‌های مختلف در گروه اسنپ، لنز، چارخونه، آپ و… انجام داده‌ایم و سرویس‌های جدیدی هم در چند ماه آینده رونمایی می‌شوند.
  • اسنپ‌فود دو مدل قراردادی داشت که یکی عادی و یکی هم ویژه بود و اگر رستوران‌ها می‌خواستند از امکانات ویژه استفاده کنند نباید با دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه کار می‌کردند؛ اما پس از رای شورای رقابت در این زمینه، ما به آنها تکلیف کردیم که این مدل ویژه را کنار بگذارند.
  • ایرانسل کلا تشکیل شد که انحصار را از بین ببرد. ما با انحصار مخالفیم. اسنپ هم یک مجموعه به اسم بامیلو داشت که نتوانست در رقابت بماند و منحل شد. در این زمینه، موضوع رقابت در بازار هم وجود دارد و نمی‌توان گفت همه مسائل به انحصار برمی‌گردد.
  • پیشنهادی نیز از سوی این شرکت برای ادغام چیلیوری در اسنپ‌فود وجود داشته؛ اما به نتیجه نرسیده است.

کنسرت آنلاین

  • در خصوص کنسرت همایون شجریان باید گفت موضوع آنقدر مهم بود که من خودم با آقای شجریان مذاکره کردم و از ابتدا هم هدف ما فرهنگی- اجتماعی بود و به همین دلیل تماشای آن را برای مشترکان ایرانسل، رایگان کردیم و برای مشترکان دیگر اپراتورها هم هزینه بسیار کمی در نظر گرفتیم.
  • پیش‌بینی‌های ما این بود که بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار کاربر، خواهان تماشای این کنسرت باشند و بر همین اساس تمهیدات را فراهم کردیم؛ اما بیش از یک میلیون نفر خواستار بازدید از کنسرت بودند که متاسفانه برخی از کاربران نتوانستند از آن استفاده کنند.
  • از ظرفیت برخی پلتفرم‌های ابری استفاده شد؛ اما محدودیت‌هایی در زمینه ایجاد امنیت در برابر حملات داشتم و نمی‌توانستیم از ظرفیت همه استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول