رونمایی شیپور از قابلیت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با ارسال سراسری

مجازیست-خرید امن، قابلیت تازه شیپور است که این امکان را به خریداران می دهد تا با خرید آنلاین محصول مورد نظر، با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل پول را پرداخت کند. محصول در سریع ترین زمان ممکن در محل تحویل خریدار شده و در صورت تایید پول به حساب فروشنده واریز می شود و در غیر اینصورت به حساب خریدار عودت خواهد شد.

 رضا اربابیان، مدیر عامل شیپور:

  • افتخار می کنیم برای نخستین بار حدود دو سال پیش فروشگاه های اینترنتی را در پلتفرم های نیازمندی راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر هزاران فروشگاه در شیپور مشغول فعالیت هستند. امروز نیز با دارا بودن بیشترین تعداد فروشگاه های فعال برای نخستین بار، امکان خرید امن و ارسال سراسری را به منظور تسهیل خرید و فروش اینترنتی رونمایی می‌کنیم.
  • در این قابلیت جدید شیپور، همه کسب و کارها می توانند پس از احراز هویت با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید امن نیز بهره‌مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را به دست خریدار در سراسر ایران برسانند. این قابلیت می‎تواند تحولی در بازار نیازمندی ها محسوب شود و خرید و فروش را برای کاربران شیپور تسهیل کند. بر اساس چنین تحولی شیپور تلاش می کند تا امنیت معامله با امکان دریافت در سریع ترین زمان ممکن را برای کاربران گارانتی کند.

/روابط‌عمومی شیپور/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول