امکان انتقال محتوای چندرسانه‌ای از فیس‌بوک به گوگل

مجازیست- بسیاری از کاربران پیش‌ازاین نمی‌دانستند که آیا می‌توان تصاویر و ویدیوهای حساب کاربری خود در فیس ‌بوک را به نرم‌افزار گوگل فوتوز انتقال داد یا خیر. بااین‌حال به‌تازگی یکی از کارکنان این کمپانی تأکید کرد که تمامی کاربران از سراسر جهان هم‌اکنون به ابزاری دسترسی دارند که می‌توان با استفاده از محتوای چندرسانه‌ای را به سرویس‌های ابری گوگل انتقال داد.

شما برای انجام این کار می‌بایست در ابتدا به تنظیمات فیس ‌بوک بروید و سپس در آنجا گزینه «Your Facebook Information» را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید انتخاب کنید که تصاویر یا عکس‌هایتان را به سرویس ابری گوگل انتقال دهید. به یاد داشته باشید که انتقال هم‌زمان عکس‌ها و ویدیوها به این سرویس ممکن نیست.

این اقدام جدید فیس ‌بوک و ارائه چنین قابلیتی به کاربران به‌عنوان بخشی از پروژه انتقال داده این کمپانی انجام شده است. این پروژه به‌منظور افزایش قابلیت حمل و انتقال اطلاعات میان سرویس‌های مختلف کاربر ایجاد شده است. علاوه بر این پروژه‌هایی ازاین‌دست به‌منظور کاهش حساسیت قانون‌گذاران مرتبط با انحصارگری ایجاد شده است که باور دارند کمپانی‌های عظیم برای کاهش رقابت داده‌های کاربران را نزد خود حفظ می‌کنند و به سرویس‌های دیگر نمی‌دهند.

بااین‌حال فواید بسیار زیاد ابزاری ازاین‌دست برای کاربران بسیار روشن است و آن‌ها برای حفظ عکس‌ها و ویدیوهای ارزشمند خود در این شبکه اجتماعی مجبور نیستند که همیشه حساب کاربری فیس ‌بوک خود را فعال نگه‌دارند و هر زمان که مایل باشند می‌توانند این فایل‌ها را به حساب گوگل خود منتقل کرده و سپس حساب کاربری خود را ببندند.

/ایتنا به نقل از engadget/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول