چگونه در «تیک تاک» ویدئوی ۲ نفری ضبط کنیم؟

مجازیست- شما می‌توانید به راحتی می‌توانید تیک تاک را در حالت دو نفری تنظیم کنید و تا زمانی که شخصی که ویدیوی شما را برای ساخت یک ویدئوی دو نفری در اختیار دارد می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

رای ساخت یک ویدئوی دو نفری در تیک تاک باید ویدئویی را که می‌خواهید با آن اجرای دو نفر داشته باشید باز کرده و فهرست “اشتراک” را باز کنید. بسیاری از افراد از ویدئو‌های تیک تاک برای انتقادات طنز و دابسمش استفاده می‌کنند. اگر مایل باشید با شخص دیگری در تیک تاک ویدئو ضبط کنید باید بخش حریم خصوصی را در نمایه تیک تاک خود برای یک ارتباط دو نفره فعال کنید.

اما چگونه تیک تاک را دو نفره کنیم؟

_تیک تاک را باز کنید و ویدئویی را که می‌خواهید مشترک ضبط کنید انتخاب کنید

_در پایین منوی نوار کناری در سمت راست، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید (احتمالا فلش به سمت راست است)

_در پایین منوی “اشتراک به” که ظاهر می‌شود، روی “دوئت” ضربه بزنید. اگر خاکستری شود، آن شخص Duets را در حساب خود غیرفعال کرده است

_برای شروع ضبط ویدیوی خود، روی دکمه قرمز رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید. ویدئوی شما در سمت چپ ظاهر می‌شود و افراد دیگر در سمت راست ظاهر می‌شوند. برای شروع ضبط نیمه خود، روی دکمه قرمز رنگ ضربه بزنید.

_پس از پایان کار، روی علامت چک در سمت راست نماد ضبط ضربه بزنید.

_برای این که مطمئن شوید ویدئو به دلخواه شما پیش رفته است، ویدئوی خود را بررسی کنید، سپس هر نوع برچسب یا جلوه‌ای را که می‌خواهید اضافه کنید و مانند هر فیلم تیک تاک دیگری آن را ارسال کنید.

/انتخاب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول