نسخه الکترونیک کتاب «سواد رسانه ای از «الف» تا «ی» منتشر شد

مجازیست- دکتر حسن بشیر:

  • فارغ از رویکردی که یونسکو نسبت به ضرورت یادگیری سوادهای مذکور دارد، شرایط خاصی که کشور عزیزمان ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تجربه می‌کند، ضرورت یادگیری سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی را دوچندان کرده است.

بخشهای مختلف این کتاب عبارتند از: پیشگفتار، تعریف و ضرورت یادگیری سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، سواد رسانه‌ای و مدیریت مصرف، سواد رسانه‌ای و تفکر انتقادی، سواد رسانه‌ای و اخلاق کاربری، سواد رسانه‌ای و مهارت تحلیل محتوا، سواد رسانه‌ای و مهارت تولید محتوا، نقش سواد رسانه در ایجاد تمدن نوین اسلامی، راهکارهای عمومی‌سازی سواد رسانه‌ای، نقد و بررسی فرایندهای سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری در عرصه سواد رسانه‌ای، نقد و بررسی پژوهش‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای، نقد و بررسی شیوه‌های آموزش سواد رسانه‌ای در ایران، نقد و بررسی نقش رسانه‌ها در افزایش سواد رسانه‌ای و شیوه‌های ایفای نقش بخش خصوصی در حوزه سواد رسانه‌ای.

این کتاب که حاصل گفت و گوی علمی دکتر محمد صادق افراسیابی با ۲۴ تن از اساتید، پژوهشگران و صاحب نظران عرصه‌ی سواد رسانه‌ای کشور است با حمایت رادیو گفت و گو از طریق نشانی اینترنتی https: //fidibo. com/book/۹۷۹۳۳ در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

/روابط عمومی رادیو گفت‌وگو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول