آموزش نحوه افزودن موزیک به استوری اینستاگرام

مجازیست- در اینجا نحوه اضافه کردن موسیقی به استوری های اینستاگرام آورده شده است. اینستاگرام دارای یک کتابخانه عظیم از کلیپ های موسیقی است که می توانید به هر استوری اضافه کنید، درست مثل اینکه یک استیکر یا نظرسنجی به استوری اضافه کنید.

برای شروع کار، کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی اندروید یا iOS خود باز کنید، از سمت چپ به راست کشیده تا بخش استوری پروفایتان باز شود. اکنون استوری خود را ایجاد کنید، که این می تواند یک پست متنی، یک بومرنگ یا چیز سرگرم کننده ای بوده که با استفاده از AR Effects ایجاد شده است.

پس از پایان کار استوری، برای دیدن ویژگی های اضافی، انگشت خود را به بالا بکشید. در اینجا گزینه استیکر موزیک (Music) را انتخاب کنید.

اکنون می توانید آهنگ های محبوب را مرور کنید، یا می توانید روی کادر جستجو ضربه بزنید و آهنگ مورد نظر برای افزودن را جستجو کنید. برای افزودن آن به استوری اینستاگرام خود، روی عنوان آهنگ ضربه بزنید.

اکنون نمای ویرایش را مشاهده خواهید کرد. بسته به آهنگ، ممکن است به کل آهنگ یا بخشی از آن دسترسی داشته باشید. ابتدا بر روی اسکرابر سمت چپ یا راست بکشید تا بخشی از آهنگ مورد نظر برای افزودن به پس زمینه استوری اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

شما می توانید مدت زمان کلیپ را انتخاب کنید تا بین ۵ تا ۱۵ ثانیه باشد. وقتی تصمیم گرفتید کدام قسمت از آهنگ را اضافه کنید، وقت آن رسیده که استایل گزینه موسیقی را انتخاب کنید.

در بالای رابط ویرایش، چهار سبک مختلف برای نمایش اشعار آهنگ پیدا خواهید کرد.

دو گزینه آخر هنر جلد و جزئیات آهنگ را نشان می دهد. پس از انتخاب خود، روی دکمه Done ضربه بزنید. در اینجا می توانید در صورت تمایل موقعیت اشعار یا باکس Music را تغییر دهید. برای انتشار در استوری اینستاگرام، روی دکمه Your Story ضربه بزنید. در صورتی که قصد دارید دوستان یا آشنایان، استوری شما را ببیند کافیست که Close Friends را انتخاب کنید.

/howtogeek/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول