«دیوار فروشگاه‌ها» هزینه خرده‌فروشی را کاهش می‌دهد

مجازیست- اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار:

  • با شیوع کرونا، کسب‌وکارهای آفلاین که تجربه‌ای ار خرید و فروش آنلاین نداشتند، بیش از همه دچار زیان شدند. در دیوار برای کمک به مردم و کسب‌وکارها در شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا، تصمیم گرفتیم سرویسی را راه‌اندازی کنیم که‌ امکان راه‌اندازی شعبه انلاین را برای کسب‌وکارهای آفلاین فراهم کند.
  • البته همانطور که می‌دانید پیش از راه‌اندازی سرویس دیوار فروشگاه‌ها، در سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ هزار فروشگاه محصولات یا خدمات خود را در دیوار ارائه می‌کردند. همچنین امکان راه‌اندازی فروشگاه برای مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران خودرو در دیوار وجود داشت. ولی با توجه به اینکه دیوار بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد، هدف از زاه‌اندازی دیوارفروشگاه‌ها ارائه تسهیلات به کسب‌وکارها برای عرضه راحت‌تر محصولات خود بود.
  • در ۲ هفته گذشته بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها شروع به فعایت کردند که با تعداد فروشگاه‌های دو طرف خیابان ولیعصر تهران از میدان راه‌اهن تا میدان تجریش برابر است.

علی رسولی، مدیرمارکتینگ دیوار:

  • از اوایل اسفند که کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، حدس می‌زدیم که ممکن است این شرایط ادامه‌دار شود و به واسطه قرنطینه مشکلاتی برای کسب‌وکارها پیش آید. به همین دلیل به دنبال راه‌حل بودیم و تلاش‌های همکارانم در دیوار برای طراحی پروداکت جدید و ارائه آن آغاز شد.
  • سرویس دیوار فروشگاه‌ها اخیرا به طور آزمایشی برای کاربران تهرانی آغاز به کار کرده است و در حال حاضر بر کیفیت این سرویس تمرکز داریم. این سرویس نه تنها هزینه خرده‌فروشی را کاهش می‌دهد بلکه بازده جذب و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد. ثبت نام و دریافت پنل کاربری در دیوار فروشگاه‌ها رایگان است و برای همراهی با کسب‌وکارها برای فعال شدن در این سرویس، ۲۰ آگهی رایگان در اختیار افرادی که ثبت‌نام می‌کنند، قرار می‌گیرد.

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول