محو خودکار پلاک ماشین‌ها در تصاویر آگهی‌های دیوار

مجازیست- طبق تحقیقات انجام شده، تقریباً ۴۰ درصد کاربران دیوار نسبت به نمایش داده شدن پلاک در تصویر خودروی خود حساسیت دارند که از این بین، حدوداً ۱۰ درصد به دلیل نگرانی‌هایی که دارند کلاً آگهی خود را بدون عکس درج می‌کنند و تقریباً ۹۰ درصد از تصاویر مخدوش یا ناقص و از زوایای نامطلوب استفاده می‌کنند که این موضوع به شدت بر جذابیت و در نتیجه بازدید آگهی آنها تاثیر می‌گذارد.

دیوار برای حل این مشکل و تسهیل کار کاربران برای ثبت آگهی باکیفیت و پاسخ‌گویی به دغدغه‌های حریم خصوصی آن‌ها، راه‌حل جدیدی ارائه داده است. از این پس کاربران می‌توانند، تصاویر کامل و متعددی از خودروی خود از تمامی زوایا بگیرند و آن‌ها را بدون نگرانی و بدون نیاز به هیچ‌گونه ویرایشی در آگهی خود درج کنند، چرا که تیم فنی دیوار با کمک هوش مصنوعی، پلاک خودروی آنها را به صورت خودکار محو خواهد کرد.

با این کار، از آن‌جایی که مسیر سوءاستفاده‌ی کلاهبرداران از اطلاعات خودروی شما بسته شده، می‌توانید با خیال راحت و با استفاده از تصاویر کامل و باکیفیت، جذابیت و کیفیت آگهی خود را برای خریداران چندبرابر کنید و تجربه‌ی فروش بهتری داشته باشید چرا که خریداران نیز از این رهگذر می‌توانند بیشترین و کامل‌ترین اطلاعات را در مورد کیفیت ظاهری و وضعیت خودروی فروشی شما دریافت کنند و امکان مقایسه‌ی بهتری بین گزینه‌های موجود داشته باشند.

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول