چطور ویدئوهای یوتیوب را بدون تبلیغ تماشا کنیم

مجازیست- اگر از آن دسته از افراد هستید که روزانه زمان قابل توجهی را صرف تماشای ویدیو در یوتیوب می‌کنید، می‌دانید که قطع شدن ویدیو برای نمایش تبلیغات تا چه حد آزاردهنده است. حالا کاربری در ردیت مدعی شده است که راهی برای دور زدن این تبلیغات یافته است.

این کاربر در ارتباط با راهکار پیشنهادی‌ خود نوشته است:

  • این یک باگ متداول در بسیاری از وب‌سایت‌ها است. دلیل به وجود آمدن این باگ این است که وب‌سایت فراموش می‌کند که hostname را نرمال‌سازی کند. در نتیجه، محتوا همچنان در دسترس است؛ اما با هیچ hostname دیگری در مرورگر همخوانی ندارد. پیامد این امر هم می‌شود ایراد در بخش CORS و در دسترس نبودن کوکی‌ها.

پست آموزش این راهکار در ردیت تا این لحظه بیش از ۴۰۰۰ رأی مثبت دریافت کرده است؛ پس مطمئناً تا این لحظه خود یوتیوب هم متوجه آن شده است و احتمالاً برای رفع آن دست به کار شده است.

حالا نوبت به آموزش این راهکار ساده رسیده است. برای انجام این روش به ادوات خاصی نیاز ندارید. کافی است مرورگری داشته باشید که از تب‌های ناشناس پشتیبانی کند. لینک یوتیوب ویدیوی مورد نظر را در آن تب Paste کرده و پس از دات کام، یک نقطه دیگر اضافه کنید.

مشخص نیست که استفاده از این راهکار چقدر به کاربران در امر صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند؛ اما برای بسیاری از آن‌ها، مسئله زمان یک مسئله فرعی است و بیشتر بابت اعصابشان است که علاقه‌ای به تماشای تبلیغات اغلب نامرتبط ندارند. جدا از این موارد، استفاده از چنین راهکاری، به نوعی حس پیروزی را به کاربر منتقل می‌کند. پس اگر می‌خواهید این لذت را بچشید، عجله کنید؛ زیرا احتمالاً یوتیوب خیلی زود آن را رفع خواهد کرد.

/شهر سخت‌افزار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول