موسس تلگرام به مبارزه با گوگل و اپل فرا خواند

مجازیست- دوروف در توییتر خود ضمن بیان این مطلب نوشت این کار را باید بطور مستقلانه یا از طریق جایگزین Google Play و Apple Store انجام داد.

به گفته وی ، حق کمیسیون ۳۰ درصدی که غول های اینترنتی از فروش محصولات دیجیتال می گیرند ، ” بی خردانه” به نظر می رسد. این کار استارت آپ های (کسب و کارهای نوپا) جالب توجه را از بین می برد و صنایع تمام و کمال نوینی  نمی توانند ظاهر شوند. به گفته دوروف ، اکنون ده سال است که نهادهای  تنظیم و کنترل در این عرصه غیرفعال هستند.

وی در رابطه با  AppStore پیشنهاد داد: “فقط نحوه نصب برنامه ها روی رایانه را تکرار کنید.”

موسس تلگرام با استدلال یکی از مشترکان موافقت نکرد که گفت چنین سیاستی اپل باعث افزایش سرعت تلفن های هوشمند آن می شود ، زیرا ، به گفته وی ، مردم می توانند به طور مستقل نفع خود را ارزیابی کنند.

به تازگی دوروف ، شرکت های  فیسبوک و اینستاگرام بیشتر از یک سال است که با کلاهبرداری از طریق تبلیغاتی که به نام وی انجام می شود، کسب درآمد می کنند. وی برای اثبات درستی حرف های خود پست های تبلیغاتی از اینستاگرام با نقل قول هایی که به او تعلق نداشت را منتشر کرد. در این تبلیغات سازندگان از حرف ها و صحبت های او استفاده می کنند.

پاول دوروف:

  • چنین پیامهایی بیش از یک سال پیش در شبکه های اجتماعی ظاهر شد و بارها از آنها شکایت شده اما مجریان همچنان به آنها وضعیت رسمی می بخشند. بنیانگذار تلگرام در عین حال یادآوری کرد که سانسور سیاسی در فیس بوک بسیار سریع عمل می کند و این به ان معنا است در صورت تمایل  این شرکت می تواند با انتشار پیام های تبلیغاتی جعلی مقابله کند.

/اسپوتنیک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول