فرآیندهای نظارت بر محتوای «آپارات» بهبود می‌یابد

مجازیست- در نشست مشترک میان مدیران رسانه آپارات و نمایندگان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، فرآیندهای نظارتی این سرویس مورد بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، بر این اساس فرآیندهای نظارتی هفت‌گانه آپارات تشریح و مورد بررسی قرار گرفت و در مورد شیوه‌های اصلاح و بهینه‌سازی آن بحث و گفتگو شد.

محمدجواد شکوری، مدیرعامل شرکت صبا ایده و مالک آپارات، با اشاره به ارتباط خوبی که ساترا با رسانه‌ها برقرار کرده است، از تعامل مناسب با سازمان رگولاتوری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی قدردانی کرد.

نمایندگان ساترا نیز با بررسی شیوه‌های نظارت و پایش آپارات، موارد دارای نقض را به این رسانه اعلام کردند و رسانه آپارات متعهد شد برای کاهش موارد تخلف، فرآیند پایش خود را با نظارت ساترا بهبود بخشد.

با توجه به رویکرد ساترا در خصوص بهبود فرآیندهای «خودنظارتی» رسانه‌ها در راستای اصل «مسئولیت پلتفرم‌ها»، این جلسات با سایر رسانه‌های صوت و تصویر برای بهبود فرآیندهای آنها ادامه دارد.

چندی پیش چند ویدئو با محتوای خارج از قوانین جمهوری اسلامی ایران در سایت آپارات بارگذاری شده بود که موجب واکنش های بسیاری از سوی مردم و خانواده ها شده بود.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول