ترامپ از کاربران شبکه‌های اجتماعی رودست خورد

مجازیست- کاربران شبکه‌های اجتماعی در پلتفرم‌های مختلف شامل تیک تاک، روز یکشنبه در چندین پست‌ و ویدیو ادعایی مبنی بر ثبت نام در یک رویداد و عدم علاقه به حضور در آن را مطرح کردند. پیش از برگزاری مراسم سخنرانی ترامپ در شهر «تالسا» در ایالت «اکلاهما»، مدیر کمپین وی، «برد پارسکیل» عنوان کرد که بیش از یک میلیون تقاضا برای بلیط‌های آن وجود دارد.

با وجود این ادعا، در مرکز ۱۹ هزار نفره «BOK» صندلی‌های خالی زیادی وجود داشت. در حقیقت کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حضور در این سخنرانی ثبت نام کرده بودند و تنها با اینکار یک رقم اشتباهی را در اختیار کمپین تبلیغاتی ترامپ قرار دادند. پارسکیل رسانه‌ها و دموکرات‌ها را مقصر این موضوع جلوه داده و «مرسدس شلاپ»، معاون ارشد کمپین ترامپ تظاهرات را مانع از ورود طرفداران رئیس جمهور آمریکا به سالن دانسته است.

با وجود چنین ادعایی، خبرنگاران گزارش کرده‌اند با وجود تظاهرات، مشکلی برای ورود طرفداران به مرکز BOK وجود نداشته است. نماینده دموکرات مجلس آمریکا، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» نسبت به این گفته‌ها در توییتی واکنش نشان داده:

«تنها چندین نوجوان در تیک تاک با ارسال درخواست جعلی برای بلیط حضور در سخنرانی ترامپ، کمپین تبلیغاتی شما را مات و مبهوت کردند.»

کاربران تیک تاک نیز پست‌های مختلفی برای این رویداد منتشر کرده‌اند که برای مثال یکی از آن‌ها عنوان کرده برای ۱۰ بلیط رایگان این رویداد ثبت نام کرده ولی در حقیقت ساکن ایالت «جورجیا» است و می‌دانسته که این صندلی‌ها خالی باقی می‌مانند.

دونالد ترامپ در حال رقابت با جو بایدن دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ است و سخنرانی اخیر وی نقش مهمی در این زمینه داشت. تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در اکلاهما افزایش پیدا کرده و مقامات بهداشتی نسبت به برگزاری گردهمایی هشدار می‌دهند، با این حال ترامپ همچنان سخنرانی خود را برگزار کرد و با انتقادهای مختلف مواجه شد.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول