توییتر باز هم یکی از پیام‌های ترامپ را مخفی کرد

مجازیست- شبکه اجتماعی توییتر بار دیگر به یکی از نوشته‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و آن را با عناوینی چون «رفتار نامناسب» و «نقض قوانین» مشخص کرد.

این چهارمین‌بار در یک ماه گذشته است که توییتر علیه فعالیت‌های رسانه‌ای ترامپ موضع‌گیری می‌کند.

 ترامپ در پیامی که خط قرمز توییتر را رد کرد؛ در واکنش به اعتراضات اخیر آمریکا نوشته بود: تا زمانی که من رئیس جمهور شما هستم هرگز یک منطقه خودمختار در واشنگتن به وجود نخواهد آمد. اگر آنها برای این کار تلاش کنند، با برخوردی جدی روبرو خواهند شد.

توییتر به رغم مخفی کردن، همچنان اجازه خواندن این نوشته را به مخاطبانش داده اما در بالای متن ترامپ، پیامی را با این محتوا منتشر کرده است: این توئیت قوانین شبکه را به دلیل رفتار نامناسب نقض کرده است.

کمتر از یک هفته پیش از این نیز، ترامپ یک ویدئوی جعلی منتسب به خبرگزاری «سی‌ان‌ان» آمریکا را در صفحه خود پخش کرد که توئیتر مجبور شد این پیام را به عنوان «رسانه دستکاری شده» برچسب بزند.

فیس‌بوک نیز پنج‌شنبه گذشته یکی از پیام‌های تبلیغاتی کارزار انتخاباتی ترامپ را که در صفحه او و معاونش «مایک پنس» منتشر شده بود حذف کرد زیرا در این تبلیغ، با انتشار نمادی متعلق به آلمان نازی، سیاست‌های این شرکت مبنی بر عدم نفرت پراکنی، نقض شده بود.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول