استارتاپ‌ها همکار شاد می‌شوند

مجازیست- مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

  • از زمان مطرح شدن شبکه آموزش آنلاین، همکاری‌هایی را با وزارت آموزش و پرورش برای شناسایی ظرفیت‌ استارتاپ‌های آموزشی و خدماتی که آنها می‌توانند ارائه دهند، داشتیم. این همکاری ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در مهرماه سرویس‌ها و خدمات آموزش آنلاین را آماده‌تر به معلمان ارائه دهیم.
  • این شبکه آموزش آنلاین پوسته‌ای است که در کنار آن مجموعه‌ای از استارتاپ‌ها خدمات لازم را ارائه می‌دهند؛ به گونه‌ای که در حال حاضر ۵ شرکت استارتاپی پیام‌رسان ذیل این شبکه خدمات ارائه می‌دهند.
  • ما با همکاری که با وزارت آموزش و پرورش داریم، در تلاش هستیم تا سایر استارتاپ‌ها را ذیل این شبکه قرار دهیم تا سرویس‌های لازم را به دانش‌آموزان و مردم ارائه دهد. مبنای شبکه شاد شبکه‌سازی است نه انحصار.
  • چند استارتاپ داریم که اختصاصا در حوزه معلولان و نابینایان و ناشنوایان فعالیت دارند، از آنجایی که ما برنامه داریم زیر ساخت‌های لازم را برای آموزش آنلاین این دسته از دانش‌آموزان فراهم کنیم، یکسری تسهیلات برای استارتاپ‌های فعال در این حوزه در نظر گرفتیم تا فعالیت‌های آنها را توسعه دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت آموزش و پرورش این دسته از استارتاپ‌ها تقویت شوند تا در مهر ماه برای افراد معلول سرویس‌های لازم ارائه شود.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول