متوقف شدن تبلیغات تجاری کوکا کولا در شبکه های اجتماعی

مجازیست- جیمز کوئینسی، مدیر عامل کوکا کولا:

  • جایی برای نژادپرستی در جهان جایی ندارد. و جایی برای نژادپرستی در شبکه های اجتماعی وجود ندارد. شرکت کوکا کولا حداقل ۳۰ روز قرار دادن تبلیغات پولی در تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی در سراسر جهان را به حالت تعلیق در می آورد.
  • در این مدت ، مدیریت این شرکت سیاست تبلیغات خود را بررسی کرده و مشخص خواهد کرد که آیا لازم است تغییراتی در آن ایجاد شود یا خیر.
  • ما همچنین انتظار داریم که شرکای ما در شبکه های اجتماعی مسئولیت پذیری و شفافیت بیشتری ازخود نشان دهند.”

پیش از این ، انجمن ملی مساعدت به پیشرفت شهروندان رنگین پوست  (NAACP) ، سازمان حقوق مدنی Color of Change ، سازمان موسوم به لیگ مبارزه با افتراء ایالات متحده (ADL) و سایر مدافعان حقوق بشر از شرکت ها خواسته بودند که در ماه ژوئیه برای به عدم کنترل مطالب حاوی تبلیغ نفرت ، نژادپرستی و خشونت ، تبلیغات تجاری خود را در فیس بوک متوقف کنند. “.

روز جمعه شرکت  North Face اعلام کرد که به دلیل “انتشار پست هایی حاوی تبلیغ نفرت ، خشونت و نژاد پرستی” در فیس‌بوک، در این  شبکه اجتماعی تبلیغات تجاری منتشر نمی کند. بعداً ، Verizon Communications Inc ،یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطات و مخابرات آمریکا به تحریم پیوسته و تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کرد. شرکت Unilever هم در مورد تبلیغات تجاری در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام اظهارات مشابهی را بیان کرد.

مارک زاکربرگ رئیس فیس‌بوک  گفت این شرکت تغییراتی در سیاست خود ایجاد کرده و اظهارات تبلیغ کننده نفرت را در تبلیغات تجاری منتشره در این شبکه اجتماعی ممنوع اعلام می کند.

/اسپوتنیک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول